Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY WIDEOMARKETING
Pozycjonowanie filmów na YouTube – poznaj najważniejsze czynniki rankingowe
Katarzyna Jakubów-Tyka
Czy wystarczy tworzyć kolejne filmy i umieszczać je na YouTube, a one same zaczną przekładać się na większą rozpoznawalność marki czy sprzedaż? Nie. Trzeba jeszcze wiedzieć, jak zwiększyć widoczność firmowych materiałów wideo. Oprócz tego warto budować społeczność, która kupuje oferowane produkty lub usługi.
BIBLIOTECZKA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Ustanawianie nowych zasad [fragment książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu”]
Piotr Golczyk
Ludzie przychodzą do firmy z określonymi wzorcami zachowań – zawodowych przyzwyczajeń. Duża część z tych przyzwyczajeń jest związana z organizacją pracy. W marketingu oznacza to najczęściej optymalizację tempa. Sprowadza się to przede wszystkim do myślenia o projekcie jako o czymś jednorazowym, z natury chaotycznym, w którym „z grubsza wiadomo, co trzeba zrobić, a potem jakoś to będzie, najwyżej się podgoni przed deadline'em”.
Espresso
Organizacja reklamodawców nawołuje marki do rozliczania platform społecznościowych
Netflix rozwiązał globalny zespół marketingowy
Kampania z okazji stulecia lekkoatletyki na Kujawach i Pomorzu
Heinz świętuje 150. urodziny muralami
Wydatki marek na dużych influencerów spadły o 2/3 w ciągu dwóch lat. Powodem skierowanie uwagi na mikroinfluencerów
Villeroy & Boch oraz Engers obsługiwane przez Best Brands PR
Unilever zaostrza zasady dla internetowych wydawców
Barbara Wrońska „bierze życie za rogi” w reklamie Pekao
Rok po zakazie handlu w niedziele. Dyskonty, drogerie i stacje benzynowe największymi beneficjentami – analiza Selectivv
Badanie jednoźrodłowe Gemiusa: telewizja w AdRealu oraz premiera rankingu top 5
Twórcy „Gry o tron” rzucili wyzwanie fanom serialu. Rozstawili sześć żelaznych tronów w odległych zakątkach świata
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
28.03.2019
Nazar Al-Khouri awansuje na stanowisko client partnera w Isobar Polska
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
28.03.2019 - 29.03.2019
Kongres Best of Online Marketing
4.04.2019
Cyber Transformations
10.04.2019 - 11.04.2019
VII edycja konferencji M@il My Day
10.05.2019
Konferencja „Włącz się na PR”
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
13.06.2019
Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
2.04.2019 - 3.04.2019
Targi Packaging Innovations
5.04.2019 - 21.03.2020
Diploma in Professional Marketing
25.04.2019 - 26.04.2019
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations
10.05.2019
Konferencja I ❤ Commerce
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
5.09.2019
Szkolenie Amazon
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.