Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BIBLIOTECZKA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Ustanawianie nowych zasad [fragment książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu”]
Piotr Golczyk
Ludzie przychodzą do firmy z określonymi wzorcami zachowań – zawodowych przyzwyczajeń. Duża część z tych przyzwyczajeń jest związana z organizacją pracy. W marketingu oznacza to najczęściej optymalizację tempa. Sprowadza się to przede wszystkim do myślenia o projekcie jako o czymś jednorazowym, z natury chaotycznym, w którym „z grubsza wiadomo, co trzeba zrobić, a potem jakoś to będzie, najwyżej się podgoni przed deadline'em”.
PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
Program lojalnościowy może spowszednieć. Nie pozwól na to!
Justyna Bakalarska
Chcesz tworzyć skuteczne programy lojalnościowe? Takie, które wciąż będą przyciągać uwagę uczestników, wpływać pozytywnie na postawy konsumenckie, a także wykorzystywać możliwości najnowszych technologii? Musisz trzymać rękę na pulsie i nieustannie optymalizować swoje działania. Pomoże ci w tym nowy raport „Programy lojalnościowe 2019”.
Espresso
Wydatki marek na dużych influencerów spadły o 2/3 w ciągu dwóch lat. Powodem skierowanie uwagi na mikroinfluencerów
KFC uruchamia crowdfundingową akcję, by urzeczywistnić szalone pomysły marketingowe
Puma organizuje fotospacery po Warszawie
Publicis Groupe Polska przekształca się w zintegrowaną platformę
Outman, Outfoot i Outfit – brand heroes marki Sizeer w kampanii „Street Heroes – this is how we do it!”
Twórcy „Gry o tron” rzucili wyzwanie fanom serialu. Rozstawili sześć żelaznych tronów w odległych zakątkach świata
76% internautów unika reklam w Internecie. Polska w światowej czołówce – pokazuje badanie Mindshare
Advoider Lite – aplikacja mobilna informująca o rozpoczęciu i zakończeniu reklam
Dawid Podsiadło „wmontował się” w reklamę Credit Agricole
ING udostępnia pierwsze opinie o firmach wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
27.03.2019
Leszek Wolany dyrektorem zarządzającym Juice Sound
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
28.03.2019 - 29.03.2019
Kongres Best of Online Marketing
4.04.2019
Cyber Transformations
10.04.2019 - 11.04.2019
VII edycja konferencji M@il My Day
10.05.2019
Konferencja „Włącz się na PR”
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
13.06.2019
Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
2.04.2019 - 3.04.2019
Targi Packaging Innovations
5.04.2019 - 21.03.2020
Diploma in Professional Marketing
25.04.2019 - 26.04.2019
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations
10.05.2019
Konferencja I ❤ Commerce
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
5.09.2019
Szkolenie Amazon
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.