Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Strategia w głowie, nie na papierze, czyli jak polskie firmy wnętrzarskie planują działania content marketingowe
Małgorzata Wolska
Marki wnętrzarskie chętnie dzielą się treściami za pośrednictwem internetu. Stało się to już powszechną praktyką. Szkoda tylko, że jeszcze mało usystematyzowaną, szczególnie w kontekście planowania działań. Takie wyniki przyniosło badanie agencji Sfera Group „Content marketing w branży wnętrzarskiej. Trendy 2019”.
HANDEL DETALICZNY PRAWO
Rząd planuje ograniczenie sprzedaży marek własnych przez sieci handlowe – eksperci komentują. Oto 5 zróżnicowanych spojrzeń na projekt premiera Morawieckiego
Redakcja
Produkty nabiałowe Mleczna Dolina, woda Polaris czy Oaza, Kraina Wędlin, kosmetyki BeBeauty – to popularne marki własne z półek Biedronki. Konkurencyjny Lidl proponuje np. lubiane wędliny Pikok czy nabiał Pilos. Często kupowane są też marki z logo Carrefour czy Tesco. Tymczasem premier ogłosił projekt ograniczenia sprzedaży takich marek przez sieci handlowe. Zyskać miałyby marki producentów. Co z tego wyniknie? Komentują: Magdalena Szot (PMR), dr Adam Czarnecki (ARC Rynek i Opinia), Mariusz Pyc (Open Research), Agnieszka Górnicka (Inquiry Market Research), Michał Kociankowski (Synergion, Simply By).
Espresso
Reklama Wrigley’s z „seksualnym podtekstem” zakazana w Wielkiej Brytanii
Marka Dove i Kelly Rowland w teledysku przekonują, że powinniśmy być dumni ze swoich włosów
Krzysztof Hołowczyc testuje Mazdę CX-5
Netto z nowym logo zgodnym z koncepcją 3.0
Publicis Media integruje agencje Blue 449 i Spark Foundry pod marką Spark Foundry
Roztańczone modelki w skąpej bieliźnie w spocie Agent Provocateur
„Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie”. Wizerunkowa kampania marki Żywiec Zdrój
„Muzea na rozstaju: współpraca świata sztuki z markami” – powstało opracowanie agencji Grayling
Plus promuje ofertę na kartę z usługą Gigabank
Kozel wybrał Hand Made
Personalia
6.03.2019
Norbert Franke chief technology officerem w Isobar Polska
Oferty pracy

/

/

/

/
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail