Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
HANDEL DETALICZNY PRAWO
Rząd planuje ograniczenie sprzedaży marek własnych przez sieci handlowe – eksperci komentują. Oto 5 zróżnicowanych spojrzeń na projekt premiera Morawieckiego
Redakcja
Produkty nabiałowe Mleczna Dolina, woda Polaris czy Oaza, Kraina Wędlin, kosmetyki BeBeauty – to popularne marki własne z półek Biedronki. Konkurencyjny Lidl proponuje np. lubiane wędliny Pikok czy nabiał Pilos. Często kupowane są też marki z logo Carrefour czy Tesco. Tymczasem premier ogłosił projekt ograniczenia sprzedaży takich marek przez sieci handlowe. Zyskać miałyby marki producentów. Co z tego wyniknie? Komentują: Magdalena Szot (PMR), dr Adam Czarnecki (ARC Rynek i Opinia), Mariusz Pyc (Open Research), Agnieszka Górnicka (Inquiry Market Research), Michał Kociankowski (Synergion, Simply By).
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING MOBILNY
Jak mierzyć efektywność kampanii w świecie mobile?
Mariusz Gąsiewski
Czy da się od strategicznych zachwytów nad wartością urządzeń mobilnych przejść do bardziej operacyjnych metod określania tej właśnie wartości? Ile faktycznie jest warty mobile dla twojej firmy? Jaką dokładnie wartość dodaną przynosi klientom i przez to twojemu biznesowi?
Espresso
Już za miesiąc VII edycja M@il My Day – konferencji e-mail marketingowej
Firma Candy Hoover Polska wybrała Studio 111 do obsługi PR
Instagramowy profil National Geographic pierwszym markowym kanałem ze 100 mln followersów
„Przenieś swój telewizor do 4K” – kampania NC+
Polacy zadowoleni ze swojej sytuacji materialnej, ale nie zamierzają zwiększać konsumpcji. Badanie ARC Rynek i Opinia
Netto z nowym logo zgodnym z koncepcją 3.0
„Szafa dobra” Ikei Gdańsk i Gdyńskiego Centrum Filmowego
Ministerstwo Finansów w zestawieniu największych reklamodawców. Raport „Wydatki reklamowe w wybranych branżach w lutym 2019” IMM
Amazon wycofuje ze sprzedaży Dash Button
19 marca trzeci Internet ASAP Open: „Marketing i reklama – praca marzeń?”
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
5.03.2019
Szymon Olejniczakowski new business directorem w Walk
5.03.2019
Wojciech Szymczyk dyrektorem działu digital w Multikinie
5.03.2019
Weronika Mirowska business development directorem w Platige Image
5.03.2019
Norbert Kowalski prezesem zarządu Mobiem
Wydarzenia
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
19.03.2019
Internet ASAP Open: „Marketing i reklama – praca marzeń?”
21.03.2019
Social Media Show
28.03.2019 - 29.03.2019
Kongres Best of Online Marketing
4.04.2019
Cyber Transformations
10.04.2019 - 11.04.2019
VII edycja konferencji M@il My Day
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
5.09.2019
Szkolenie Amazon
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
13.03.2019 - 15.03.2019
I ❤ Marketing
19.03.2019 - 20.03.2019
Golden Marketing Conference
27.03.2019
Future Talks: Kwantowa przyszłość komputerów
2.04.2019 - 3.04.2019
Targi Packaging Innovations
5.04.2019 - 21.03.2020
Diploma in Professional Marketing
25.04.2019 - 26.04.2019
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.