Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak branża programmatic walczy z ad fraudem i zapewnia brand safety?
Małgorzata Kmieciak
Brand safety i ad fraud to zjawiska, o których wiele się ostatnio mówi i pisze. Temat powraca, odkąd na popularności zyskuje programatyczny zakup reklam internetowych. Czy można w jakiś sposób weryfikować sprzedającego oraz rzetelność powierzchni reklamowej online? Tak, oczywiście – zwracając uwagę na zabezpieczenia. Dla bezpieczeństwa marki szczególnie istotny jest zaś sposób targetowania komunikatów.
ANALITYKA INTERNETOWA BADANIA MARKETINGOWE FELIETON
Czy dane mają zawsze rację?
Marek Tobota
Dane od kilku lat są wytrychem, który otwiera wiele drzwi w marketingu. Od zachłyśnięcia się dużymi wolumenami danych minęło już jednak trochę czasu. Teraz coraz częściej do głosu dochodzi bardziej refleksyjne podejście. Tak więc liczy się już nie tylko Big Data, ale też Deep Data, Smart Data i co ważne – w coraz większej mierze Data Science. Niemniej praktyka pokazuje, że w Polsce organizacje wciąż jeszcze są dalekie od kultury Data Driven.
Espresso
Serena Williams narratorką spotu Nike o sportswomen
Znany jest już program konferencji Cyber Transformations
Casa De Carne – restauracja, w której najpierw trzeba zabić swój obiad
Crash Mondays w marcu poświęcony employer brandingowi
Ströer przejmuje obsługę reklamową citylightów w poznańskich wiatach przystankowych
Belgijski operator z nową wersją utworu „Freestyler” z 1999 r.
Marka Ricola wybrała Havas Media
Facebook pozwolił reklamodawcom targetować reklamy do użytkowników zainteresowanych neonazizmem
„Wizytówki w Chromie nabierają kształtów” – kreatywny konkurs drukarni internetowej [przedłużony]
„U siebie” – kampania serwisu Otodom
Zastrzeżenia UOKiK do koncentracji sieci Multikino i Cinema 3D
PayU wybrał Cube Group
New Balance uruchomił pub, w którym można płacić przebiegniętymi kilometrami
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
25.02.2019
Clipatize rozszerza zespół menedżerski
Wydarzenia
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
19.03.2019 - 20.03.2019
Golden Marketing Conference
28.03.2019 - 29.03.2019
Kongres Best of Online Marketing
4.04.2019
Cyber Transformations
10.04.2019 - 11.04.2019
VII edycja konferencji M@il My Day
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
5.09.2019
Szkolenie Amazon
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
13.03.2019 - 15.03.2019
I ❤ Marketing
21.03.2019
Social Media Show
2.04.2019 - 3.04.2019
Targi Packaging Innovations
5.04.2019 - 21.03.2020
Diploma in Professional Marketing
25.04.2019 - 26.04.2019
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.