Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
E-MAIL MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Jak budować bazę odbiorców na własnej stronie internetowej?
Renata Gajoch-Bielecka
Z budową bazy mailingowej w e-mail marketingu jest jak z wylewaniem fundamentów pod dom – bez tego nie ma sensu ruszać dalej z pracami. Baza adresów to podstawowy element, o który należy zadbać.
MARKETING INTERNETOWY
Questvertising – pytanie jest odpowiedzią
Redakcja
Współcześni marketerzy nie mają łatwo. Adbloki wyłączyły z gry ponad 40% potencjalnych odbiorców reklam. Do tego stopnia, że prawie 2 mln Polaków określa się mianem „kontrreklamowych”, czyli niedostępnych dla marketerów ani w internecie, ani przed telewizorem. Z tego prostego powodu, że telewizji oni nie oglądają, a od reklam w sieci odcinają się adblokiem. A są to bardzo cenne grupy odbiorców – ludzie młodzi, aktywni, wykształceni.
Espresso
Ariel India zachęca matki, by uczyły synów uczestnictwa w domowych obowiązkach
„Widzimy więcej” – kampania marki okularów Muscat z udziałem niepełnosprawnych dzieci
Tide uruchamia usługę prania na żądanie – Tide Cleaners
Devire uruchamia dział łączący kompetencje z obszaru rekrutacji, employer brandingu i marketingu cyfrowego
„Surf pierze, Ty pachniesz!” – nowa odsłona kampanii marki środków do prania
Barbie z protezą i na wózku inwalidzkim
Lynx radzi mężczyznom, jak się depilować
„Wizytówki w Chromie nabierają kształtów” – kreatywny konkurs drukarni internetowej [przedłużony]
Globalne wydatki na reklamę wzrosną w 2019 r. o 4,3% – prognozuje serwis Warc
Strefa Studenta – konkurs na projekt, który może otworzyć drzwi do branży opakowań
Burberry przeprasza za bluzę ze sznurkiem w kształcie pętli
Agora i SFS Ventures nowymi udziałowcami Grupy Eurozet
MetLife powierza On Board Think Kong komunikację w mediach społecznościowych
Personalia
21.02.2019
Patryk Wąsowicz product marketing managerem w Oki Europe (Polska)
21.02.2019
Izabela Albrychiewicz CEO GroupM w Polsce, Paweł Gala na czele agencji Wavemaker
21.02.2019
Awans Justyny Pyzik w strukturze Publicis Worldwide Polska
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
19.03.2019 - 20.03.2019
Golden Marketing Conference
28.03.2019 - 29.03.2019
Kongres Best of Online Marketing
4.04.2019
Cyber Transformations
10.04.2019 - 11.04.2019
VII edycja konferencji M@il My Day
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
13.03.2019 - 15.03.2019
I ❤ Marketing
21.03.2019
Social Media Show
2.04.2019 - 3.04.2019
Targi Packaging Innovations
5.04.2019 - 21.03.2020
Diploma in Professional Marketing
25.04.2019 - 26.04.2019
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail