Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY OBSŁUGA KLIENTA
Elektronika użytkowa i wsparcie sprzedaży dzięki marketing automation – kolejny przykład zalet automatyzacji
Ewelina Krajewska, Aleksandra Czapiewska neé Kijewska
Poprzedni artykuł z cyklu „Marketing automation wsparciem sprzedaży w konkretnej branży” dotyczył handlu kosmetykami. Tym razem czas na elektronikę użytkową. Nasz przykładowy klient, Krzysiek, dużo podróżuje. Poszukuje laptopa lekkiego, niezawodnego, wytrzymałego oraz z baterią o długiej żywotności. Jak sklep może perfekcyjnie zadbać o jego customer experience? Jak może w tym pomóc platforma MA?
ANALITYKA INTERNETOWA BADANIA MARKETINGOWE FELIETON
Czy dane mają zawsze rację?
Marek Tobota
Dane od kilku lat są wytrychem, który otwiera wiele drzwi w marketingu. Od zachłyśnięcia się dużymi wolumenami danych minęło już jednak trochę czasu. Teraz coraz częściej do głosu dochodzi bardziej refleksyjne podejście. Tak więc liczy się już nie tylko Big Data, ale też Deep Data, Smart Data i co ważne – w coraz większej mierze Data Science. Niemniej praktyka pokazuje, że w Polsce organizacje wciąż jeszcze są dalekie od kultury Data Driven.
Espresso
Lynx radzi mężczyznom, jak się depilować
Burberry przeprasza za bluzę ze sznurkiem w kształcie pętli
Kolejne wyroki sądowe w sprawach decyzji UOKiK z zakresu ochrony konkurencji
Poprawa służby zdrowia i oddzielenie Kościoła od państwa – to kwestie wskazywane przez Polaków jako najważniejsze. Badanie serwisu Ciekaweliczby.pl
Ustronianka obsługiwana w social media przez More Bananas
Mobile Trends Conference już za dwa tygodnie
Barbie z protezą i na wózku inwalidzkim
Sławomir bohaterem kampanii reklamowej platformy Bancovo
Chilijczycy pozdrawiają torunian z okazji urodzin Mikołaja Kopernika
YouTube Leaderboard – Oscary 2019
MetLife powierza On Board Think Kong komunikację w mediach społecznościowych
Personalia
20.02.2019
Magdalena Bigaj nowym dyrektorem ds. handlowych w drogeriach Natura
19.02.2019
Katarzyna Kruszewska head of creative team w Scholz & Friends Warszawa
19.02.2019
Marcin Barcz szefem pionu komunikacji korporacyjnej w TVN i Discovery Polska
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
19.03.2019 - 20.03.2019
Golden Marketing Conference
28.03.2019 - 29.03.2019
Kongres Best of Online Marketing
4.04.2019
Cyber Transformations
10.04.2019 - 11.04.2019
VII edycja konferencji M@il My Day
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
13.03.2019 - 15.03.2019
I ❤ Marketing
21.03.2019
Social Media Show
2.04.2019 - 3.04.2019
Targi Packaging Innovations
5.04.2019 - 21.03.2020
Diploma in Professional Marketing
25.04.2019 - 26.04.2019
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail