Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MARKETING WIRUSOWY
Jajko pękło. Tego sukcesu w social media nie da się powtórzyć
Mateusz Lubczański
Najbardziej lubianym zdjęciem na Instagramie stała się fotografia jajka. Po prostu – fotka przedstawiająca najzwyklejsze jajko jest popularniejsza od tych wrzucanych przez Kylie Jenner czy Ronaldo. Rekordowe konto zaprzeczyło wszystkim zasadom współczesnych mediów społecznościowych... i może dlatego zwyciężyło.
AMBIENT MEDIA EXPERIENTIAL MARKETING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Sound branding – co to jest i jak go wykorzystać do zwiększenia sprzedaży
Joanna Burdek
Co w brandingu słychać? Ostatnio coraz więcej. Znane marki dopracowują swoją dźwiękową tożsamość, dbają o to, by można było je wyszukać głosowo i zmieniają spoty w sugestywne krótkie słuchowiska. O przyszłości dźwięku w brandingu i reklamie pisze Joanna Burdek z agencji Brand Useful.
BADANIA MARKETINGOWE CONTENT MARKETING KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING
Marki i storytelling. Jak postrzegają ten temat specjaliści marketingu i komunikacji w Polsce?
Marek Staniszewski
Które marki są uważane za mistrzów storytellingu? Jakie elementy udanych reklamowych historii zapewniają im sukces? Badanie na ten temat przeprowadził Marek Staniszewski (Heuristica). Marketing przy Kawie uczestniczył w dystrybucji kwestionariusza ankietowego wśród krajowych specjalistów marketingu i komunikacji. Czas na publikację wyników i wniosków.
CONTENT MARKETING FELIETON INFLUENCER MARKETING TRENDY
Przyszłe wpływy – jaka może być alternatywa dla influencerów?
Jacek Szlak
„Opinie tworzą nie najmądrzejsi, lecz najgadatliwsi” – ta maksyma sprzed ponad stu lat, autorstwa lekarza i filozofa Władysława Biegańskiego, wciąż jest ważna. Może pierwotnie miała być formą obrony przed zarzutami, że ludzie mądrzy nie są tak wpływowi, jak powinni być. Dziś raczej warto ją odczytać jako zachętę do intensywnej komunikacji oraz unikania klątwy wiedzy.
MARKETING BEZPOŚREDNI PRAWO
Upominki bez PIT – to możliwe
Maria Pietrzyk-Wdowiak
Jak uniknąć podatku PIT i związanych z tym formalności (PIT-11) od przekazywanych upominków – wyraźne wskazówki w interpretacji indywidualnej Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej.
BADANIA MARKETINGOWE TRENDY
Normalgirl kontra superwoman. Dziewuchy w świetle badań etnograficznych
Joanna Chłopek
Kiedy komunikujemy się z milenialsami, skupmy się przede wszystkim na normalności i tym, co jest z nią związane – radziły podczas Kongresu Badaczy 2018 Marta Byrska z Kantar Polska i Izabela Kiwak z RingierAxel Springer Polska. Jak się jednak okazuje, bycie zwykłym nie jest takie proste. Jedną ze współczesnych strategii normalności jest dziewczyńskość. Badaczki opowiedziały o niej podczas swojej prezentacji.
Espresso
Firma Radosława Majdana zawarła ugodę z marką Chanel i zobowiązała się do zniszczenia reklam perfum Vabun for Lady No.5
Nike i Intersport przygotują podcasty dla biegaczy
„Twoja skóra nie jest tak czysta, jak myślisz” – rusza kampania telewizyjna szczoteczek do twarzy Foreo
Specjalista ds. CSR oficjalnie na liście zawodów Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Reklama OOH sklepu Moliera2 oskarżana o seksizm
Optymistycznie o wpływie AI na komunikację i biznes – wyniki badania
Komunikator GG (dawne Gadu-Gadu) przygotowuje się do powrotu na polski rynek
Ikea zamierza uruchomić platformę sprzedażową, która zawierałaby również produkty konkurencji
„100 najczęstszych błędów w Internecie w 2018 r.” Raport o kondycji polskiej ortografii od Nadwyraz.com
Identyfikacja wizualna Wiosny Roberta Biedronia
Sklep dla influencerów, w którym walutą jest… „fejm”
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
15.02.2019
Tomasz Kąkol pokieruje sprzedażą w Spicy Mobile
Wydarzenia
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
19.03.2019 - 20.03.2019
Golden Marketing Conference
28.03.2019 - 29.03.2019
Kongres Best of Online Marketing
10.04.2019 - 11.04.2019
VII edycja konferencji M@il My Day
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
13.03.2019 - 15.03.2019
I ❤ Marketing
21.03.2019
Social Media Show
4.04.2019
Cyber Transformations
25.04.2019 - 26.04.2019
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.