Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING FELIETON INFLUENCER MARKETING TRENDY
Przyszłe wpływy – jaka może być alternatywa dla influencerów?
Jacek Szlak
„Opinie tworzą nie najmądrzejsi, lecz najgadatliwsi” – ta maksyma sprzed ponad stu lat, autorstwa lekarza i filozofa Władysława Biegańskiego, wciąż jest ważna. Może pierwotnie miała być formą obrony przed zarzutami, że ludzie mądrzy nie są tak wpływowi, jak powinni być. Dziś raczej warto ją odczytać jako zachętę do intensywnej komunikacji oraz unikania klątwy wiedzy.
CONTENT MARKETING INFLUENCER MARKETING MARTECH TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Klient jako waluta. Skąd ten pomysł?
Marek Tobota
Kto i w jaki sposób może dysponować danymi osobowymi? Użytkownicy internetu i regulatorzy rynku coraz mocniej pilnują tej kwestii. Stary żart „w internecie nikt nie wie, że jesteś psem” już dawno przestał być aktualny. Świadomość tego wzrosła po tegorocznych wydarzeniach związanych z działalnością firmy Cambridge Analytica. Wobec tego na konferencjach technologicznych na całym świecie można usłyszeć, że tożsamość jest nową walutą. A może pójść o krok dalej i spojrzeć na klienta jako walutę?
Espresso
KFC radzi brytyjskiej premier, jak zawierać umowy
Niemiecki Bundeskartellamt zakazał Facebookowi łączenia danych o użytkownikach z różnych źródeł
Ilustracje Katarzyny Boguckiej i klimat PRL-u promują Nową Hutę i Czyżyny w walentynki
Na walentynki zamierzamy wydać średnio 90 zł. Barometr Providenta
Marka Domiporta nawiązała współpracę z agencjami należącymi do Group One
Siedem światów w spocie Ridleya Scotta dla marki Hennessy
Maturzyści zatańczyli „Poloneza równości” w geście solidarności z rówieśnikami LGBT+
Jak Polacy lubią spędzać wolny czas z ukochaną osobą. Badanie OC&C Strategy Consultants
Graficzne ostrzeżenia odwodzą konsumentów od zakupu słodkich napojów
Personalia
13.02.2019
Bartosz Bielas nowym client service directorem w Focus Media Group
13.02.2019
Marcin Herman dyrektorem działu PR i komunikacji wewnętrznej Alior Banku
Oferty pracy

/

/

/

/

/
Wydarzenia
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
19.03.2019 - 20.03.2019
Golden Marketing Conference
28.03.2019 - 29.03.2019
Kongres Best of Online Marketing
10.04.2019 - 11.04.2019
VII edycja konferencji M@il My Day
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
13.03.2019 - 15.03.2019
I ❤ Marketing
21.03.2019
Social Media Show
4.04.2019
Cyber Transformations
25.04.2019 - 26.04.2019
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail