Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
AMBIENT MEDIA EXPERIENTIAL MARKETING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Sound branding – co to jest i jak go wykorzystać do zwiększenia sprzedaży
Joanna Burdek
Co w brandingu słychać? Ostatnio coraz więcej. Znane marki dopracowują swoją dźwiękową tożsamość, dbają o to, by można było je wyszukać głosowo i zmieniają spoty w sugestywne krótkie słuchowiska. O przyszłości dźwięku w brandingu i reklamie pisze Joanna Burdek z agencji Brand Useful.
KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jaka jest rola muzyki w reklamach? I jak dobiera się muzykę do spotów?
Tomasz Dławichowski
Znaczenia warstwy muzycznej w kampaniach telewizyjnych nie sposób przecenić. Rola muzyki w spocie jest bardzo istotna, nierzadko wręcz kluczowa. Dlatego na etapie wyboru muzyki pojawia się często pytanie: czy zainwestować w prawa do muzycznego przeboju, czy postawić na mniej znany utwór? A może skomponować muzykę specjalnie do danej produkcji?
AMBIENT MEDIA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kompozycja marketingowa z kilku dźwięków
Anna Drabarz
Muzyka i reklama tworzą potężny mariaż, który rozpala fantazję marketingowców. W odbiorcach z kolei siła tego związku może budzić niekiedy obawę przed podprogową manipulacją. Kilka dźwięków potrafi ułożyć się w podpis, który przez lata nierozerwalnie kojarzony będzie z marką. Taki właśnie efekt chciała osiągnąć pewna firma telekomunikacyjna z Bahrajnu.
KAMPANIE REKLAMOWE PUBLIC RELATIONS
Trackvertising – to znaczy wyśpiewać markę
Martyna Bienias
Umieszczają w teledyskach znanych muzyków swoje produkty, choć czasami w tle ukazane jest jedynie logo. Zdarza się, że nazwa ich produktu pojawia się w tekście utworu lub nawet staje się jego motywem przewodnim. Tak właśnie reklamują się dziś duże marki – trackvertising ma się w świecie marketingu coraz lepiej.
Espresso
MasterCard przedstawia dźwiękową tożsamość marki
Devil Energy znów przegrał w sądzie. Stowarzyszenie Twoja Sprawa chce złożyć wniosek o ogłoszenie upadłości spółki
Jak Polacy lubią spędzać wolny czas z ukochaną osobą. Badanie OC&C Strategy Consultants
Andrzej Bargiel w kampanii Lufthansy
E.Wedel wybrał GoldenSubmarine
Domestos obsługiwany przez Grandes Kochonos
Góralki powierzają obsługę social media agencji Insignia
Graficzne ostrzeżenia odwodzą konsumentów od zakupu słodkich napojów
Sport potrzebuje sponsoringu – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia
Rybacy testują Huawei Mate 20
Wyścigi samochodowe czy dbanie o urodę – co było hitem YouTube w styczniu?
Michael E. Porter – twórca koncepcji 5 sił Portera – gościem Golden Marketing Conference
Marc Pritchard z P&G zapowiada świat bez reklam
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
12.02.2019
Izabela Wejcht dyrektorem w Cohn & Wolfe
12.02.2019
PSPR wybrało nowe władze
12.02.2019
Awanse na stanowiska dyrektorskie i nowy business development director w WebTalk
Oferty pracy

/

/

/

/

/
Wydarzenia
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
19.03.2019 - 20.03.2019
Golden Marketing Conference
28.03.2019 - 29.03.2019
Kongres Best of Online Marketing
10.04.2019 - 11.04.2019
VII edycja konferencji M@il My Day
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
13.03.2019 - 15.03.2019
I ❤ Marketing
21.03.2019
Social Media Show
4.04.2019
Cyber Transformations
25.04.2019 - 26.04.2019
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.