Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE CONTENT MARKETING KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING
Marki i storytelling. Jak postrzegają ten temat specjaliści marketingu i komunikacji w Polsce?
Marek Staniszewski
Które marki są uważane za mistrzów storytellingu? Jakie elementy udanych reklamowych historii zapewniają im sukces? Badanie na ten temat przeprowadził Marek Staniszewski (Heuristica). Marketing przy Kawie uczestniczył w dystrybucji kwestionariusza ankietowego wśród krajowych specjalistów marketingu i komunikacji. Czas na publikację wyników i wniosków.
FELIETON MARKETING BEZPOŚREDNI MARKETING MOBILNY
Promocja SMS-owa. Nic prostszego? No to popatrzcie…
Andrzej Ogonowski
Nawet znanym markom zdarzają się duże potknięcia w kampaniach z wykorzystaniem SMS-ów. Na czym polegają te błędy? Najczęściej na niedocenieniu siły i szybkości działania narzędzia, jakim jest krótka wiadomość tekstowa. Kto się nigdy nie potknął, niech pierwszy rzuci kamieniem! Ponieważ jednak opisane niżej przewinienia uległy już kilkuletniemu przedawnieniu, możemy dziś o nich spokojnie porozmawiać. I sporo się dzięki nim nauczyć.
BADANIA MARKETINGOWE TRENDY
Normalgirl kontra superwoman. Dziewuchy w świetle badań etnograficznych
Joanna Chłopek
Kiedy komunikujemy się z milenialsami, skupmy się przede wszystkim na normalności i tym, co jest z nią związane – radziły podczas Kongresu Badaczy 2018 Marta Byrska z Kantar Polska i Izabela Kiwak z RingierAxel Springer Polska. Jak się jednak okazuje, bycie zwykłym nie jest takie proste. Jedną ze współczesnych strategii normalności jest dziewczyńskość. Badaczki opowiedziały o niej podczas swojej prezentacji.
CONTENT MARKETING PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Dobre case study zaczyna się od trzęsienia ziemi
Mateusz Lubczański
Dla realizatora udanych działań w jakiejś dziedzinie case study jest sposobem na przyciągnięcie nowych klientów i pokazanie własnych umiejętności. Nie każdy jednak wie, co dobre case study powinno zawierać. Na pewno nie powinno być słodką laurką wystawianą samemu sobie – nudną, przewidywalną i mało konkretną.
Espresso
Cleo i Mercedes „toczą wóz w upał i mróz”
„Psychoterapia nie jest dla wariatów” – przekonują influencerzy w kampanii „Normalna sprawa”
Ryan Reynolds i Hugh Jackman wzajemnie reklamują swoje firmy
„Zawsze chciałam mieć takie coś” – kolejna odsłona kampanii Providenta
Ponad 2 mln zł kary dla Polskiego Domu Maklerskiego i zarzuty wobec GetBack za sprzedaż obligacji
Diesel w wiosennej kampanii kpi z influencerów
Kampania „Stop manipulacji, nie kupuj na prezentacji”
Facebook rozszerzy sekcję „Dlaczego to widzę?”
Pluszowe Angry Birds za zakupy – kampania PoloMarketu
Decathlon wybrał agencję Przestrzeń
Luksusowa marka Gucci oskarżona o rasizm. Przeprasza i wycofuje ze sprzedaży czarny golf z nietypowym kołnierzem
Największe trudności w firmowych działach content marketingu
Oferty pracy

/

/

/

/

/
Wydarzenia
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
28.03.2019 - 29.03.2019
Kongres Best of Online Marketing
10.04.2019 - 11.04.2019
VII edycja konferencji M@il My Day
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
21.03.2019
Social Media Show
4.04.2019
Cyber Transformations
25.04.2019 - 26.04.2019
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail