Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE TRENDY
Normalgirl kontra superwoman. Dziewuchy w świetle badań etnograficznych
Joanna Chłopek
Kiedy komunikujemy się z milenialsami, skupmy się przede wszystkim na normalności i tym, co jest z nią związane – radziły podczas Kongresu Badaczy 2018 Marta Byrska z Kantar Polska i Izabela Kiwak z RingierAxel Springer Polska. Jak się jednak okazuje, bycie zwykłym nie jest takie proste. Jedną ze współczesnych strategii normalności jest dziewczyńskość. Badaczki opowiedziały o niej podczas swojej prezentacji.
FELIETON MARKETING BEZPOŚREDNI MARKETING MOBILNY
Promocja SMS-owa. Nic prostszego? No to popatrzcie…
Andrzej Ogonowski
Nawet znanym markom zdarzają się duże potknięcia w kampaniach z wykorzystaniem SMS-ów. Na czym polegają te błędy? Najczęściej na niedocenieniu siły i szybkości działania narzędzia, jakim jest krótka wiadomość tekstowa. Kto się nigdy nie potknął, niech pierwszy rzuci kamieniem! Ponieważ jednak opisane niżej przewinienia uległy już kilkuletniemu przedawnieniu, możemy dziś o nich spokojnie porozmawiać. I sporo się dzięki nim nauczyć.
Espresso
Lesko ma nowe logo – i już budzi kontrowersje
Ministerstwo Sprawiedliwości z kampanią „Pomagamy sprawiedliwie”
Asics przygotuje dla japońskich sportowców stroje z materiałów pochodzących z recyklingu
Stand-up Polska w nowej trasie z Rak’n’Roll
Nazwij węża imieniem swojego lub swojej eks – walentynkowa promocja australijskiego zoo
Najpopularniejsze jajko na Instagramie zaczęło pękać
Paryż wymarzonym celem romantycznej podróży Polaków. Wyniki badania
Pierwszy w Polsce bar w windzie – eksperyment społeczny marki Tyskie
Firma Wiśniowski z CSR-ową grą
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
6.02.2019
Jo Rigby global head of business development and marketing w MediaCom
6.02.2019
Procontent Communication z nowym wspólnikiem
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
28.03.2019 - 29.03.2019
Kongres Best of Online Marketing
10.04.2019 - 11.04.2019
VII edycja konferencji M@il My Day
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
21.03.2019
Social Media Show
4.04.2019
Cyber Transformations
25.04.2019 - 26.04.2019
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.