Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON MARKETING BEZPOŚREDNI MARKETING MOBILNY
Promocja SMS-owa. Nic prostszego? No to popatrzcie…
Andrzej Ogonowski
Nawet znanym markom zdarzają się duże potknięcia w kampaniach z wykorzystaniem SMS-ów. Na czym polegają te błędy? Najczęściej na niedocenieniu siły i szybkości działania narzędzia, jakim jest krótka wiadomość tekstowa. Kto się nigdy nie potknął, niech pierwszy rzuci kamieniem! Ponieważ jednak opisane niżej przewinienia uległy już kilkuletniemu przedawnieniu, możemy dziś o nich spokojnie porozmawiać. I sporo się dzięki nim nauczyć.
CONTENT MARKETING PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Dobre case study zaczyna się od trzęsienia ziemi
Mateusz Lubczański
Dla realizatora udanych działań w jakiejś dziedzinie case study jest sposobem na przyciągnięcie nowych klientów i pokazanie własnych umiejętności. Nie każdy jednak wie, co dobre case study powinno zawierać. Na pewno nie powinno być słodką laurką wystawianą samemu sobie – nudną, przewidywalną i mało konkretną.
Espresso
Pierwszy w Polsce bar w windzie – eksperyment społeczny marki Tyskie
Najlepsze i najgorsze reklamy na Super Bowl 2019
Polacy i mocniejsze ograniczenie handlu w niedziele. Badanie Havas Media Group
PepsiCo wprowadza Pepsi Ginger
Małgorzata Kożuchowska w kampanii perfum Avon Eve Truth
Po latach batalii prawnych Cadbury rezygnuje z zastrzeżenia koloru jako znaku towarowego
Nazwij węża imieniem swojego lub swojej eks – walentynkowa promocja australijskiego zoo
VoD w Polsce – badanie IRCenter
Firma Wiśniowski z CSR-ową grą
Škoda z kampanią na 15-lecie współpracy z TOPR
A Ty, jaką kobietą jesteś? – pyta E. Wedel i organizuje instagramowy konkurs dla konsumentek
Startuje konkurs na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej – Genius Universitatis 2019
Personalia
5.02.2019
Nowy team kreatywny w oS3: Julia Nowak i Aleksander Frydrych
5.02.2019
Michał Pawełczyk w zarządzie spółki Koda Bots
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
28.03.2019 - 29.03.2019
Kongres Best of Online Marketing
10.04.2019 - 11.04.2019
VII edycja konferencji M@il My Day
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
21.03.2019
Social Media Show
4.04.2019
Cyber Transformations
25.04.2019 - 26.04.2019
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail