Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Dobre case study zaczyna się od trzęsienia ziemi
Mateusz Lubczański
Dla realizatora udanych działań w jakiejś dziedzinie case study jest sposobem na przyciągnięcie nowych klientów i pokazanie własnych umiejętności. Nie każdy jednak wie, co dobre case study powinno zawierać. Na pewno nie powinno być słodką laurką wystawianą samemu sobie – nudną, przewidywalną i mało konkretną.
FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Young Factor w kampaniach marketingowych – oczami Young Creatives
Michał Korejba, Tomasz Lewandowski
Dlaczego bycie młodym duchem jest najważniejsze w pracy kreatywnej? Dlaczego trzeba w niej „jechać po bandzie”, a nie „pozwalać sobie na odrobinę szaleństwa”? Jak pozostać dzieckiem w pracy, będąc dorosłym w życiu? Radzą Michał Korejba i Tomasz Lewandowski z Allegro Brand Experience Agency, zwycięzcy konkursu Young Creatives Integrated Eurobest 2018.
Espresso
Po latach batalii prawnych Cadbury rezygnuje z zastrzeżenia koloru jako znaku towarowego
A Ty, jaką kobietą jesteś? – pyta E. Wedel i organizuje instagramowy konkurs dla konsumentek
Startuje konkurs na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej – Genius Universitatis 2019
Havas Media Group powołuje Programmatic Hub
Marks & Spencer z kolekcją butów zaprojektowaną przez blogerki
Przychody reklamowe YouTube w 2018 r. wzrosły dzięki reklamodawcom, którzy kontynuowali współpracę z serwisem
Grupa Pernod Ricard z globalną kampanią korporacyjną „Be A Convivialist!”
Startuje projekt „Amica for others”
PolRegio wybrało agencję PR
„Kim są polscy użytkownicy TikToka?” – raport GetHero
Personalia
4.02.2019
Tadeusz Żórawski dyrektorem globalnej strategii e-commerce w Molecular BBDO
Wydarzenia
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
28.03.2019 - 29.03.2019
Kongres Best of Online Marketing
10.04.2019 - 11.04.2019
VII edycja konferencji M@il My Day
4.06.2019 - 5.06.2019
Interact 2019: Growing change. Changing growth
21.03.2019
Social Media Show
4.04.2019
Cyber Transformations
25.04.2019 - 26.04.2019
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations
5.06.2019 - 6.06.2019
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail