Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
21.01.2019
Transformacja – zjawisko, które dotyczy dziś wszystkich i wszystkiego

Stary świat kończy się na naszych oczach, ale co gorsza, nikt nie wie, jak będzie wyglądał ten nowy świat, który właśnie się wyłania. (…) Badacze jeszcze do niedawna mieli monopol na wiedzę o człowieku, konsumencie, kupującym. Teraz, wraz z cyfryzacją coraz większych połaci ludzkiego życia, ten monopol tracą.

Michał Protasiuk, przewodniczący Rady Programowej konferencji Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii „Cyber Transformations”, mówi o głównych tematach nadchodzącego wydarzenia
Artykuły
E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Czy Amazon zburzy reklamową hegemonię Google’a i Facebooka?
Bartosz Nassalski
Od kilku lat mówi się o dominacji wielkiej czwórki: Google’a, Facebooka, Amazona i Apple’a. W reklamie rządzą na razie dwie pierwsze firmy, ale Amazon chce w tym roku do nich dołączyć. Podobnie jak tamte dwie konsekwentnie buduje własny ekosystem reklamowy.
EVENT MARKETING FELIETON PUBLIC RELATIONS
Konferencja prasowa w tydzień? Nikt tego nie chce, ale czasem trzeba i… można
Daria Bojkowska
Mail od klienta: „chcielibyśmy was prosić o pomoc w przygotowaniu konferencji prasowej”. „Pewnie, nie ma sprawy, z wielką przyjemnością, takie były plany, nareszcie…” – w myślach przebijam już piątkę z klientem, gdy nagle dociera do mnie fakt, że na przygotowanie rzeczonej konferencji mamy dokładnie tydzień, 5 dni roboczych, teoretycznie 40 godzin. Jak nie panikować, albo panikować względnie mało? I co trzeba zrobić, aby nie zwariować w obawie przed ewentualną porażką?
Espresso
Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami i sklep z erotycznymi gadżetami z akcją „Na pieska”
Jak cyberatak wyglądałby w rzeczywistym świecie? Spot Hiscox
Gwiazdy śpiewają i tańczą w spocie Grupy TVN i Discovery promującym wiosenną ramówkę
Facebook wprowadza nowe rozwiązania wspomagające bezpieczeństwo marki
Femvertising tematem spotkania Crash Mondays w lutym
Dentsu Aegis Network Polska uruchamia agencję Dentsu X
Amazon najbardziej wartościową marką według Brand Finance
Piłkarze i kibice w spocie „Prawdziwa Wisła”
Binge-watching po polsku. Badanie IQS
Brytyjski urząd rozszerza dochodzenie w sprawie niepoprawnego oznaczania sponsorowanych wpisów
Intermarché wybrało agencję do opracowania nowej koncepcji swoich marketów
Theresa May w rekrutacyjnym spocie brytyjskiego studia produkcyjnego
Wydarzenia
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
4.04.2019
Cyber Transformations
25.04.2019 - 26.04.2019
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations
21.03.2019
Social Media Show
10.04.2019 - 11.04.2019
VII edycja konferencji M@il My Day
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail