Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
EVENT MARKETING FELIETON PUBLIC RELATIONS
Konferencja prasowa w tydzień? Nikt tego nie chce, ale czasem trzeba i… można
Daria Bojkowska
Mail od klienta: „chcielibyśmy was prosić o pomoc w przygotowaniu konferencji prasowej”. „Pewnie, nie ma sprawy, z wielką przyjemnością, takie były plany, nareszcie…” – w myślach przebijam już piątkę z klientem, gdy nagle dociera do mnie fakt, że na przygotowanie rzeczonej konferencji mamy dokładnie tydzień, 5 dni roboczych, teoretycznie 40 godzin. Jak nie panikować, albo panikować względnie mało? I co trzeba zrobić, aby nie zwariować w obawie przed ewentualną porażką?
EVENT MARKETING EXPERIENTIAL MARKETING MARKETING BEZPOŚREDNI
Marketing spod znaku experiential – skuteczny sposób na milenialsów?
Barbara Kozanecka
Milenialsi – święty Graal i przekleństwo specjalistów marketingu w jednym. Są bardzo liczną grupą w kanale digital. Są też niezwykle odporni na tradycyjny przekaz reklamowy. Jak skutecznie dotrzeć do tej grupy? Dobrą drogą mogą okazać się działania oparte na eventach i przeżyciach, a więc te spod znaku experiential marketingu.
Espresso
Theresa May w rekrutacyjnym spocie brytyjskiego studia produkcyjnego
Brytyjski urząd rozszerza dochodzenie w sprawie niepoprawnego oznaczania sponsorowanych wpisów
Dorota Szelągowska i Mateusz Gessler w kampanii „Akademii smaku” Boscha
Volkswagen Financial Services obsługiwany reklamowo przez agencję V&P
Kampania „Interia bez hejtu”
Pierwszy w Polsce bar w windzie – eksperyment społeczny marki Tyskie
UOKiK nałożył karę na Black Red White
Bank HSBC odświeża markę i wprowadza własny motyw dźwiękowy
Europejska piłka nadal przeżywa hossę. Przychody czołowej dwudziestki klubów wyniosły 8,3 mld euro
Go Sport z nową agencją PR
Instytut Badań Outdooru zaprezentował narzędzie do planowania i badania zasięgu kampanii OOH
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
24.01.2019
Aleksandra Gawlas-Wilińska nową dyrektor marketingu w Henkel Polska
24.01.2019
Awanse w Prowly
Oferty pracy

/

/

/

/

/
Wydarzenia
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
4.04.2019
Cyber Transformations
25.04.2019 - 26.04.2019
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations
21.03.2019
Social Media Show
10.04.2019 - 11.04.2019
VII edycja konferencji M@il My Day
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.