Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
EVENT MARKETING EXPERIENTIAL MARKETING MARKETING BEZPOŚREDNI
Marketing spod znaku experiential – skuteczny sposób na milenialsów?
Barbara Kozanecka
Milenialsi – święty Graal i przekleństwo specjalistów marketingu w jednym. Są bardzo liczną grupą w kanale digital. Są też niezwykle odporni na tradycyjny przekaz reklamowy. Jak skutecznie dotrzeć do tej grupy? Dobrą drogą mogą okazać się działania oparte na eventach i przeżyciach, a więc te spod znaku experiential marketingu.
DESIGN PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak dbać o wyraziste zasoby marki? Przykład – MasterCard
Jakub Müller
MasterCard usunął nazwę marki ze swojego logo. Wielu komentatorów określiło to posunięcie jako błyskotliwe, wręcz majstersztyk. Tymczasem był to element realizacji planu nakreślonego kilka lat temu. Warto przyjrzeć się procesowi redukcji logo, bo na marki chętne do powielenia takiego ruchu czyha wiele pułapek. Nie każda może sobie na to pozwolić.
Espresso
Zalando rozważa wprowadzenie dużych metek, by uniemożliwić zwracanie używanych ubrań
Instytut Badań Outdooru zaprezentował narzędzie do planowania i badania zasięgu kampanii OOH
Pierwszy w Polsce bar w windzie – eksperyment społeczny marki Tyskie
KFC stworzyło świecę o zapachu sosu do mięsa
Oczy zwrócone na pracodawców. Wyniki corocznego badania zaufania „Edelman Trust Barometer”
Marka zegarków przygotowała film będący odpowiedzią na spot Gillette
Dwa szybkie żubry płyną szerokim strumieniem w reklamie piwa
Nescafe wybiera GoldenSubmarine
Powstał dron, który samodzielnie sprawdza zaopatrzenie sklepowych półek
Personalia
23.01.2019
Paweł Olszański na czele czterech działów agencji K2
23.01.2019
Anna Pańczyk nominowana na stanowisko CEO Grey Londyn
Oferty pracy

/

/

/

/

/
Wydarzenia
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
4.04.2019
Cyber Transformations
25.04.2019 - 26.04.2019
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations
21.03.2019
Social Media Show
10.04.2019 - 11.04.2019
VII edycja konferencji M@il My Day
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail