Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
21.01.2019
Transformacja – zjawisko, które dotyczy dziś wszystkich i wszystkiego

Stary świat kończy się na naszych oczach, ale co gorsza, nikt nie wie, jak będzie wyglądał ten nowy świat, który właśnie się wyłania. (…) Badacze jeszcze do niedawna mieli monopol na wiedzę o człowieku, konsumencie, kupującym. Teraz, wraz z cyfryzacją coraz większych połaci ludzkiego życia, ten monopol tracą.

Michał Protasiuk, przewodniczący Rady Programowej konferencji Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii „Cyber Transformations”, mówi o głównych tematach nadchodzącego wydarzenia
Artykuły
DESIGN PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak dbać o wyraziste zasoby marki? Przykład – MasterCard
Jakub Müller
MasterCard usunął nazwę marki ze swojego logo. Wielu komentatorów określiło to posunięcie jako błyskotliwe, wręcz majstersztyk. Tymczasem był to element realizacji planu nakreślonego kilka lat temu. Warto przyjrzeć się procesowi redukcji logo, bo na marki chętne do powielenia takiego ruchu czyha wiele pułapek. Nie każda może sobie na to pozwolić.
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING MOBILNY
Pomiar i analiza zachowań użytkowników wewnątrz aplikacji
Michał Pietruszka
Pomiar zachowań i lojalności użytkowników są kluczowymi czynnikami, które mogą przełożyć się na sukces aplikacji. Dlatego bardzo ważną kwestią jest uzyskanie jak najbardziej szczegółowej wiedzy na temat tego, jak często i w jaki sposób użytkownicy z niej korzystają.
Espresso
KFC stworzyło świecę o zapachu sosu do mięsa
Meksykańskie linie lotnicze przyznały Amerykanom zniżki za DNA
Harnaś z nowym smakiem, logo i szatą graficzną opakowań
Widoczność reklam online – Polska z poprawą na europejskim tle, dobre wskaźniki w IV kwartale. Raport Meetrics
Google ma zapłacić 50 mln euro kary za brak transparentności systemu reklamowego
Agnieszka Radwańska w kampanii marki Nivea
Powstał dron, który samodzielnie sprawdza zaopatrzenie sklepowych półek
Oczy zwrócone na pracodawców. Wyniki corocznego badania zaufania „Edelman Trust Barometer”
7 mln zł kary dla Deutsche Bank Polska
Cyfrowy klient nasz pan – polskie marki coraz skuteczniej zarządzają doświadczeniami klientów. Badanie KPMG
Iwostin powierza obsługę w social media Cut The Mustard
Avon wstrzymuje kampanię po oskarżeniach o prezentowanie cellulitu jako defektu
Personalia
22.01.2019
Anna Sienkiewicz communications directorem w Value Media
Oferty pracy

/

/

/

/

/
Wydarzenia
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
4.04.2019
Cyber Transformations
25.04.2019 - 26.04.2019
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations
21.03.2019
Social Media Show
10.04.2019 - 11.04.2019
VII edycja konferencji M@il My Day
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail