Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
21.01.2019
Transformacja – zjawisko, które dotyczy dziś wszystkich i wszystkiego

Stary świat kończy się na naszych oczach, ale co gorsza, nikt nie wie, jak będzie wyglądał ten nowy świat, który właśnie się wyłania. (…) Badacze jeszcze do niedawna mieli monopol na wiedzę o człowieku, konsumencie, kupującym. Teraz, wraz z cyfryzacją coraz większych połaci ludzkiego życia, ten monopol tracą.

Michał Protasiuk, przewodniczący Rady Programowej konferencji Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii „Cyber Transformations”, mówi o głównych tematach nadchodzącego wydarzenia
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING MOBILNY
Pomiar i analiza zachowań użytkowników wewnątrz aplikacji
Michał Pietruszka
Pomiar zachowań i lojalności użytkowników są kluczowymi czynnikami, które mogą przełożyć się na sukces aplikacji. Dlatego bardzo ważną kwestią jest uzyskanie jak najbardziej szczegółowej wiedzy na temat tego, jak często i w jaki sposób użytkownicy z niej korzystają.
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY TRENDY
W pogoni za graczem. Kim jest współczesny polski użytkownik gier komputerowych?
Marek Tobota
Pod koniec ubiegłego wieku specjaliści marketingu usilnie starali się zrozumieć, kim są internauci. Z czasem jednak upowszechnienie dostępu do sieci przyniosło zmianę w tym zakresie. Dziś już nikt nie postrzega użytkowników internetu jako jednorodnej grupy społecznej. Czy na końcu podobnej drogi obecnie znaleźli się gracze? I właściwie kim jest współczesny polski użytkownik gier komputerowych?
Espresso
Google ma zapłacić 50 mln euro kary za brak transparentności systemu reklamowego
Z miłością do hejtera. Argentyńska reklama marki Sprite
Agnieszka Radwańska w kampanii marki Nivea
Dobry Wpływ – nowy podmiot na rynku influencer marketingu
Ikea w nowej reklamie zaprasza do klubu muzycznego na dobry sen
Avon wstrzymuje kampanię po oskarżeniach o prezentowanie cellulitu jako defektu
Cyber Transformations – zgłoś wystąpienie na konferencję PTBRiO
„Co jest naj?” – pyta w styczniowych pracach Galeria Rusz
Frisco.pl powierza kompleksową obsługę agencjom Publicis Groupe
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
21.01.2019
Awanse w Clue PR: nowi szefowie działów
Wydarzenia
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
4.04.2019
Cyber Transformations
25.04.2019 - 26.04.2019
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations
21.03.2019
Social Media Show
10.04.2019 - 11.04.2019
VII edycja konferencji M@il My Day
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.