Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE MOVEMENT MARKETING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Męskość na krawędzi – to co najlepsze w spocie Gillette
Jacek Szlak
Opublikowany ostatnio spot Gillette „We Believe: The Best Men Can Be” budzi wiele kontrowersji. Wpisuje się jednak w pragnienie marek, by uczestniczyć w debacie społecznej, wspierać zmiany i dobrostan ludzkości. Czy to dobry kierunek brandingu i rozwijania komunikacji marketingowej?
CUSTOMER EXPERIENCE OBSŁUGA KLIENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Czy zastanawiałeś się nad zmianą swojego dostawcy mobilności? W motoryzacji zmienia się… wszystko
Mateusz Lubczański
Volkswagen chce zwiększyć swoją efektywność marketingową o 30 proc. do 2020 roku. I zamierza to zrobić bez zwiększania budżetu, który obecnie utrzymuje się na poziomie 1,5 mld euro. Motoryzacja zmienia się nie tylko w kwestii napędów. Ewoluuje także kontakt na linii klient – producent. A może już klient – dostawca mobilności?
CONTENT MARKETING STORYTELLING WIDEOMARKETING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Content marketing w promocji dóbr luksusowych w e-commerce
Ewelina Stachowiak
Klienci marek luksusowych poszukują na co dzień czegoś znacznie więcej niż tylko doskonałej jakości produktu. Kupują nie tylko produkt, ale i historię marki. Jej tradycje, wartości i emocje, jakie niesie ze sobą. Zyskują tym samym status społeczny i pewną przynależność do elitarnej grupy. To ich styl życia. Oddziaływanie treścią w promocji dóbr luksusowych wymaga zatem nieco innego podejścia i opracowania odmiennej strategii, zwłaszcza jeśli mowa o sektorze e-commerce.
HANDEL DETALICZNY TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Rok 2018 vs. 2019. Branża retail pod lupą
Bartłomiej Górzny
To był rok nowych regulacji prawnych w handlu. Na przestrzeni minionych dwunastu miesięcy branża retail musiała zmierzyć się z ograniczeniem handlu w niedziele, wprowadzeniem obowiązkowych opłat za torebki foliowe oraz ordynacją o ochronie danych osobowych (RODO). Jak poradziły sobie z tym sieci handlowe? Co przyniesie rok 2019?
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
McDonald’s, Dunkin’ Donuts, Payless – pranki marek dużo mówią o naturze klientów
Jakub Müller
Nie wiadomo czy eksperyment marki Payless to najlepszy prank 2018 roku, ale zdecydowanie najgłośniejszy. Wywołał lawinę komentarzy. Ten i podobne eksperymenty innych marek pokazują, że na co dzień złudzeniom ulegają nie tylko influencerzy, ale wszyscy klienci.
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.