Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
McDonald’s, Dunkin’ Donuts, Payless – pranki marek dużo mówią o naturze klientów
Jakub Müller
Nie wiadomo czy eksperyment marki Payless to najlepszy prank 2018 roku, ale zdecydowanie najgłośniejszy. Wywołał lawinę komentarzy. Ten i podobne eksperymenty innych marek pokazują, że na co dzień złudzeniom ulegają nie tylko influencerzy, ale wszyscy klienci.
CONTENT MARKETING STORYTELLING WIDEOMARKETING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Content marketing w promocji dóbr luksusowych w e-commerce
Ewelina Stachowiak
Klienci marek luksusowych poszukują na co dzień czegoś znacznie więcej niż tylko doskonałej jakości produktu. Kupują nie tylko produkt, ale i historię marki. Jej tradycje, wartości i emocje, jakie niesie ze sobą. Zyskują tym samym status społeczny i pewną przynależność do elitarnej grupy. To ich styl życia. Oddziaływanie treścią w promocji dóbr luksusowych wymaga zatem nieco innego podejścia i opracowania odmiennej strategii, zwłaszcza jeśli mowa o sektorze e-commerce.
Espresso
Kreacje Galerii Plakatu AMS „Jedz ostrożnie” pod ostrzałem
Jajko popularniejsze na Instagramie niż Kylie Jenner
„Warto mieć coś na przyszłość” – kampania Getin Banku
Ekspansja marketingowa firm bukmacherskich zmieniła sposób oglądania piłki nożnej w telewizji
5 technologicznych trendów, które zmienią produkcję reklam
Zmarł Lester Wunderman, twórca założeń marketingu bezpośredniego
„Ikona powraca” – Piotr Fronczewski i Rezi w kampanii Coca-Coli
Grupa Hortex powierza obsługę budżetu mediowego firmie MediaCom
Lufthansa Group wybrała agencję Achtung! do obsługi PR
Capgemini wybrało MJCC do obsługi social media w 2019 r.
Personalia
14.01.2019
Jan Michalski nowym liderem Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej
14.01.2019
Anna Seroczyńska szefową marketingu w Lloyd Group
14.01.2019
Nowy CEO DHL Express
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
22.01.2019
II edycja Internet ASAP Open i Fuck-up Festivalu
21.03.2019
Social Media Show
25.04.2019 - 26.04.2019
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
4.04.2019
Cyber Transformations
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail