Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING STORYTELLING WIDEOMARKETING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Content marketing w promocji dóbr luksusowych w e-commerce
Ewelina Stachowiak
Klienci marek luksusowych poszukują na co dzień czegoś znacznie więcej niż tylko doskonałej jakości produktu. Kupują nie tylko produkt, ale i historię marki. Jej tradycje, wartości i emocje, jakie niesie ze sobą. Zyskują tym samym status społeczny i pewną przynależność do elitarnej grupy. To ich styl życia. Oddziaływanie treścią w promocji dóbr luksusowych wymaga zatem nieco innego podejścia i opracowania odmiennej strategii, zwłaszcza jeśli mowa o sektorze e-commerce.
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Angażująca autonomiczność. O reklamach w samochodach możemy na razie zapomnieć
Mateusz Lubczański
„Już niedługo!” – twierdzą producenci aut zapytani o samochody autonomiczne. Trudno jednak nie zauważyć, że po chwilowym zachłyśnięciu się technologią samoprowadzących się pojazdów nastał czas wątpliwości. Jakie powinny być samodzielne cztery kółka? I czy jeszcze będą produktem, a może już usługą?
Espresso
Świąteczna reklama T-Mobile szkodliwa dla dzieci z rozbitych rodzin. Decyzja KER
5 technologicznych trendów, które zmienią produkcję reklam
Młodzi youtuberzy i Urząd Transportu Kolejowego uczą dzieci bezpiecznych zachowań na kolei
Polski Internet w grudniu 2018 r. Wyniki badania Gemius/PBI
Dyrektor sprzedaży Huawei na Polskę i były oficer ABW podejrzani o szpiegostwo przeciw RP
Puma wybrała do obsługi agencje z Havas Media Group
Marka W.Kruk wydaje oświadczenie: propozycje autorki bloga Pica Pica są bezpodstawne i nierynkowe
Czy posiadanie stało się sensem naszego życia? – pyta ING BŚ w kampanii konta oszczędnościowego
Ekspansja marketingowa firm bukmacherskich zmieniła sposób oglądania piłki nożnej w telewizji
Podejmij wyzwanie – zaprojektuj opakowanie! Zgłoś swój projekt do Strefy Studenta
Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci z kampanią 1%
Redmi staje się niezależną marką
Ruszyły zgłoszenia do Young Creatives Cannes 2019
Wraca Coca-Cola Cherry
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
11.01.2019
Anna Jagiełło dyrektorem działu agencyjnego w Time
Wydarzenia
22.01.2019
II edycja Internet ASAP Open i Fuck-up Festivalu
21.03.2019
Social Media Show
25.04.2019 - 26.04.2019
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
4.04.2019
Cyber Transformations
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.