Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Angażująca autonomiczność. O reklamach w samochodach możemy na razie zapomnieć
Mateusz Lubczański
„Już niedługo!” – twierdzą producenci aut zapytani o samochody autonomiczne. Trudno jednak nie zauważyć, że po chwilowym zachłyśnięciu się technologią samoprowadzących się pojazdów nastał czas wątpliwości. Jakie powinny być samodzielne cztery kółka? I czy jeszcze będą produktem, a może już usługą?
CUSTOMER EXPERIENCE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Co-branding – współpraca oparta na korzyściach
Tomasz Kaczmarek
Współprace co-brandingowe mogą okazać się obecnie wyjątkowo cenne. Symbiotyczna kooperacja marek pomaga w pozyskaniu nowej grupy klientów, wzmacnia pozycjonowanie. Co nie bez znaczenia, pozwala także na podział kosztów przeprowadzanych kampanii promocyjnych i reklamowych. Warto więc przypomnieć sobie założenia tego rodzaju projektów i zastanowić się, z kim można by wejść w korzystne partnerstwo.
Espresso
MasterCard usuwa nazwę marki z logo
Grześki wracają z kampanią „Tyci, ale dzielny!”
„Like a Bosch” – kampania zintegrowanych rozwiązań technologicznych marki
Era influencera. XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations coraz bliżej
Pierwsze spotkanie Crash Mondays w Warszawie
Kampania reklamowa Nest Banku
Netflix promuje stand-up Ellen DeGeneres i kpi z Łukasza Jakóbiaka
McDonald’s wprowadził zestawy wegańskie. Weganie od razu wytknęli marce nieścisłość
Na co wydamy najwięcej pieniędzy w 2019 r.? Barometr Providenta
Cyber Transformations – zgłoś wystąpienie na konferencję PTBRiO
Podsumowanie roku przy kawie: Social Media |by Up & More już 10 stycznia
Raport IMM: wydatki reklamowe w wybranych branżach w 2018 r.
Huawei powierza Cohn & Wolfe obsługę PR
Frosta współpracuje z LoveBrands Relations
Personalia
8.01.2019
Nowe osoby w Tengent
8.01.2019
Joanna Kamycka head of business development w Funktional
Wydarzenia
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
4.04.2019
Cyber Transformations
21.03.2019
Social Media Show
25.04.2019 - 26.04.2019
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail