Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Co-branding – współpraca oparta na korzyściach
Tomasz Kaczmarek
Współprace co-brandingowe mogą okazać się obecnie wyjątkowo cenne. Symbiotyczna kooperacja marek pomaga w pozyskaniu nowej grupy klientów, wzmacnia pozycjonowanie. Co nie bez znaczenia, pozwala także na podział kosztów przeprowadzanych kampanii promocyjnych i reklamowych. Warto więc przypomnieć sobie założenia tego rodzaju projektów i zastanowić się, z kim można by wejść w korzystne partnerstwo.
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE HANDEL DETALICZNY MARKETING MOBILNY
Jak sprzedawać kosmetyki z wykorzystaniem platformy marketing automation?
Aleksandra Czapiewska neé Kijewska, Ewelina Krajewska
Stało się! Wybrałeś i wdrożyłeś w firmie narzędzie do automatyzacji marketingu. Teraz korzystaj z jego cennych możliwości. Ale po jakie konkretnie rozwiązania sięgnąć, by otrzymać świetny zwrot z inwestycji? Skąd czerpać pomysły? Jak przekuwać czas i energię w efektywne projekty? Oto przykład, który cię zainspiruje.
Espresso
McDonald’s testuje papierowe słomki
Redesign gdyńskiej kamienicy Panta Rei
Tradycyjny herb i nowe logo SGH
Nowa nostalgia – Kodak z nową strategią
7 stycznia Crash Mondays № 23: Fuck-upy
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju obsługiwane przez Brandbay.pl
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii wybrało agencję do opracowania systemu identyfikacji wizualnej
Netflix ostrzega przed Bird Box Challenge
Łzy z nieba w studenckiej reklamie ginu
Leszek przenosi góry do miasta. Zimowa kampania marki Lech Premium
Podsumowanie roku przy kawie: Social Media |by Up & More już 10 stycznia
Dobryprzetarg.com.pl zamiast dotychczasowej platformy przetargowej SAR
Enea obsługiwana w social media przez Click Community
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
4.01.2019
Maciej Łaski odchodzi z departamentu promocji województwa łódzkiego. Zastąpi go Artur Michalak
4.01.2019
Piotr Należyty wiceprezesem zarządu PGNiG Superligi
4.01.2019
Szymon Mordasiewicz będzie zarządzał Panelem Gospodarstw Domowych GfK
Oferty pracy

/

/

/

/

/
Wydarzenia
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
4.04.2019
Cyber Transformations
21.03.2019
Social Media Show
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.