Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE PROMOCJE SPRZEDAŻY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Marki we wspólnej podróży. 4 przykłady współpracy co-brandingowej z internetowym agentem turystycznym
Tomasz Kaczmarek
Jeśli ktoś szuka biletów lotniczych, pewnie będzie też chciał zarezerwować hotel. A może potrzebny będzie transport z lotniska do centrum miasta stanowiącego cel podróży? Jak ułatwić turyście sprawdzenie kursu walut albo zrobienie ostatnich zakupów tuż przed wylotem? Szukając odpowiedzi na takie pytania, Grupa eSky nawiązuje współpracę z markami, których oferta jest komplementarna wobec jej oferty. Teraz podsumowuje projekty zrealizowane m.in. wspólnie z Uberem i serwisem Answear.
INFLUENCER MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Efektywna współpraca z influencerami. W czym tkwi sekret?
Kacper Zdunek
„Wybierzemy influencera i promocja będzie szła jak burza. Jego fani na pewno wygenerują sprzedaż” – to często słyszane oczekiwania. Niestety, nie jest to takie proste, choć na influencer marketingu marka niewątpliwie może skorzystać. Jak zatem współpracować z influencerami, aby odnieść korzyści w biznesie?
Espresso
Powstają Ławki Niepodległości i już budzą kontrowersje
Kraft zaoferował bezpłatne tosty dzieciom, które zgłodniały podczas zwiedzania Times Square
Stuu wsparł fundację Itaka po pranku Lorda Kruszwila
Cyber Transformations – zgłoś wystąpienie na konferencję PTBRiO
Ford stworzył budę dla psów chroniącą przed hałasem
Muzeum Historyczne Miasta Krakowa zmienia nazwę i logo
Spot Apple na Nowy Rok: połączenie złowieszczej pustki i radości
80% Polaków przyznaje, że zdarza im się czekać z zakupami do startu promocji lub wyprzedaży
Mieszkańcy Śląska i Zagłębia grają samych siebie w kampanii Metropolii GZM
Marketing w farmacji – studencka konferencja już 12 stycznia
Stowarzyszenie Siemacha uwspółcześnia historię Bożego Narodzenia
Mafia dla psa uruchamia akcję „Szemrane pudło” i zbiera siano
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
4.04.2019
Cyber Transformations
21.03.2019
Social Media Show
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail