Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRAND HERO MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Co może zdziałać brand hero? Przykład marki Organika oraz Zenka Mechanika
Paweł Jaroszyński
Orange miał Serce i Rozum, Tesco – Henia i Krysię. Danio od 2004 roku nie rozstaje się z Małym Głodem. Media Markt od ponad roku wykorzystuje w komunikacji komiksowe postaci Tytusa, Romka i A’Tomka. Korzyści z posiadania bohatera marki są liczne i znane. O taką postać pokusiła się więc również związana z motoryzacją marka Organika. I tak pojawił się Mechanik Zenek. Case study przedstawiają jego kreatorzy – agencja Pitted Cherries.
BRAND HERO CONTENT MARKETING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak sobie radzą polscy brand heroes? Przegląd 20-lecia
Jakub Müller, Joanna Chłopek
Właśnie mija 18 lat, odkąd Marek Kondrat występuje w kampaniach ING. Jak długo powinna trwać taka współpraca? To zależy m.in. od rodzaju bohatera: są rzeczywiści ludzie, są ożywione produkty, są bohaterowie niewidoczni czy antybohaterowie. Wszystkich brand heros najczęściej uśmiercało zakończenie współpracy pomiędzy marką a agencją reklamową.
Espresso
Martin Stankiewicz „jak Mikołaj” w klipie stworzonym we współpracy z Coca-Colą
Z samolotu do kościoła. Niemiecka diecezja przygotowała żartobliwy poradnik
Sezon świąteczny w e-commerce – analiza RTB House
Nie zostawiajcie bliskich na święta w szpitalach – apeluje Okręgowa Izba Lekarska
„Uwolnij wannę na święta” – zachęca Lidl w kampanii promującej karpia w płatach
Continental obsługiwany kreatywnie przez Plej
Agnieszka Kaczorowska w kampanii marki Wojas
Zespół Pieśni i Tańca Ziemia Bydgoska i mundur ułana w świątecznym spocie kujawsko-pomorskiego
Nieuczciwe reklamy programu mieszkaniowego – decyzja UOKiK
Sieć klubów fitness Orangetheory wprowadza tymczasowe siłownie w hotelach
Interia z reklamami online dostosowującymi się do pogody
Opoczno i Cersanit obsługiwane przez Multi Communications
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Oferty pracy

/

/

/

/
Wydarzenia
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
21.03.2019
Social Media Show
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.