Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA BADANIA MARKETINGOWE
NPS vs. RFM – który wskaźnik lepiej nadaje się do badań klientów?
Piotr Sadowski
Czy firmy powinny badać swoich klientów? Ten temat już od dawna nie budzi dyskusji. Twierdząca odpowiedź jest oczywista. Teraz na pierwszy plan wysuwa się pytanie: jak ich badać? Możliwości w tym zakresie są szerokie. Istnieje sporo wskaźników badawczych, które można zastosować w badaniach klientów. Ale który z nich jest najlepszy? Weźmy pod lupę dwa dość często stosowane.
BADANIA MARKETINGOWE CUSTOMER EXPERIENCE OBSŁUGA KLIENTA
Czy Net Promoter Score ma sens? Wskaźnik marketingowy mający kilka widocznych zalet i jedną ukrytą wadę
Jakub Müller
NPS to jeden z najczęściej stosowanych wskaźników marketingowych w polskich firmach. Lubiany przez banki, ubezpieczycieli, telekomy za swoją prostotę, bywa też ostro krytykowany. Czy Net Promoter Score ma dzisiaj sens?
Espresso
„Uwolnij wannę na święta” – zachęca Lidl w kampanii promującej karpia w płatach
Sieć klubów fitness Orangetheory wprowadza tymczasowe siłownie w hotelach
Przed Bożym Narodzeniem różnice w cenach najpopularniejszych prezentów mogą sięgać ponad 100 proc. Badanie Deloitte
„Rozłącz, aby połączyć” – Ikea i jej świąteczny eksperyment z udziałem rodzin
Continental obsługiwany kreatywnie przez Plej
Poznaj zachowania finansowe Polaków – nowy raport „MoneyTrack” MAISON&PARTNERS do końca roku w promocji
Święta wyobrażamy sobie bez prezentów, ale nie bez choinki i Kevina. Badanie Starcomu
Można zgłaszać prace do konkursu Strefa Studenta
Śmierć bliskiej osoby tematem przewodnim świątecznej kampanii duńskiego supermarketu
Lotte Wedel wybrał agencję mediową Zenith
Personalia
18.12.2018
Katarzyna Grzywaczewska – nowa dyrektor marketingu w Payback
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
21.03.2019
Social Media Show
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail