Warning: Attempt to read property "post_type" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 328

Warning: Attempt to read property "post_name" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 330

Warning: Attempt to read property "post_type" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 334

Warning: Attempt to read property "hierarchical" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 336

Warning: Attempt to read property "query_var" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 346

Warning: Attempt to read property "post_type" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 351

Warning: Attempt to read property "ID" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-includes/link-template.php on line 352

Warning: Attempt to read property "post_type" on null in /home/server342204/ftp/migracja/private_html/wp-content/plugins/woocommerce/includes/wc-product-functions.php on line 215
181218 - Marketing przy kawie
Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA BADANIA MARKETINGOWE
NPS vs. RFM – który wskaźnik lepiej nadaje się do badań klientów?
Piotr Sadowski
Czy firmy powinny badać swoich klientów? Ten temat już od dawna nie budzi dyskusji. Twierdząca odpowiedź jest oczywista. Teraz na pierwszy plan wysuwa się pytanie: jak ich badać? Możliwości w tym zakresie są szerokie. Istnieje sporo wskaźników badawczych, które można zastosować w badaniach klientów. Ale który z nich jest najlepszy? Weźmy pod lupę dwa dość często stosowane.
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Gig economy przyszłością reklamy?
Jakub Müller
Freelancerzy w branży komunikacji marketingowej byli obecni od zawsze. Niedawno dyrektor finansowy holdingu marketingowego WPP Paul Richardson stwierdził jednak, że freelancerzy z uzupełnienia staną się podstawą pracy agencji, także na wysokich stanowiskach. Agencje muszą odejść od utrzymywania dużych i drogich zespołów.
Espresso
„Rozłącz, aby połączyć” – Ikea i jej świąteczny eksperyment z udziałem rodzin
Hotele konkurencją biur coworkingowych. Otwierają hotelowe lobby jako miejsce pracy i spotkań
„Bez Ciebie nie będzie prezentów w tym roku” – kampania Fundacji Pociecha
Martwa natura z odpadami – w Warszawie ruszyła kampania dotycząca segregowania śmieci
P&G, OMD i The Walt Disney wśród nowych członków IAA Polska
Poznaj zachowania finansowe Polaków – nowy raport „MoneyTrack” MAISON&PARTNERS do końca roku w promocji
Co łączy Mela Gibsona, Katarzynę Nosowską i Roksanę Węgiel? Zestawienie YouTube Ads Leaderboard za listopad 2018 r.
Co czwarty klient płatnej telewizji myślał o rezygnacji z usługi. Co go powstrzymuje?
Smartfony i kawa. Huawei i Costa Coffee ogłaszają współpracę
Sare przejęła spółkę Fast White Cat za niemal 3 mln zł
Personalia
17.12.2018
Grupa 4Fun Media reorganizuje strukturę. Wprowadza stanowisko dyrektora public relations
Oferty pracy

/
Wydarzenia
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
25.08.2022 - 26.08.2022
SEO – pakiet szkoleń
21.03.2019
Social Media Show
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail