Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
EVENT MARKETING INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY REKLAMA ZEWNĘTRZNA
Mikroambasador, czyli dlaczego Ben & Jerry’s wygrał, a Rebtel przegrał
Mateusz Lubczański
Takie marki jak Ben & Jerry’s (lody) czy Nyx (kosmetyki) wypromowały się dzięki dużej liczbie zwykłych konsumentów, którzy stawali się ich ambasadorami. Podobny efekt na naszym rynku próbowała osiągnąć szwedzka marka telekomunikacyjna Rebtel. Dlaczego przegrała?
INFLUENCER MARKETING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Mikrocelebryci w ataku
Jakub Müller
Konsumenci reklamy nie lubią, ale jeśli znajomy przyśle im spot, chętnie obejrzą. Czy w przyszłości każdy będzie mógł być żywym billboardem opłacanym przez marki, wywierającym wpływ na rodzinę i przyjaciół? Tak twierdzi Marian Salzman, szefowa Havas PR w USA. I choć na razie droga do tego daleka, faktem jest, że firmy wydają coraz więcej pieniędzy na mikroinfluencerów.
BADANIA MARKETINGOWE INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Stawiaj na mniejszych. Celebryta to influencerski kolos na glinianych nogach
Mateusz Lubczański
Selena Gomez na Instagramie z torebką twojej produkcji? Kendall Jenner korzystająca z wytwarzanych przez ciebie kosmetyków? Brzmi wspaniale, ale taki alians może być pozbawiony sensu. Lepszą inwestycją są mikro- i makroinfluencerzy.
INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Influencer, którego nie było
Bartosz Nassalski
Obok postprawdy i fake newsów coraz częstszym zjawiskiem we współczesnych sieciowych realiach są fake influencerzy. Okazuje się, że fałszywe osobowości mają spory wpływ na różne dziedziny życia. Pojawiają się m.in. w polityce i kampaniach reklamowych, zarówno tych komercyjnych, jak i społecznych.
Espresso
YouTube Rewind 2018: Kylie Jenner, AbstrachujeTV i Taco Hemingway wśród najpopularniejszych filmów
Rebtel wycofuje się z polskiego rynku
Czy potrafisz odkryć magię zwykłych rzeczy? – pyta marka Paclan w świątecznym spocie
TVN Media wprowadza na rynek platformę Primus – samodzielny kreator kampanii wideo online
Kalendarz Pirelli na 2019 r. pod tytułem: „Marzyć”
Kolorowe laboratoria dla polskich szkół. Ruszyła II edycja programu społecznego „Koloratorium” Śnieżki
Czym żył Facebook w 2018 r.?
Świąteczny pociąg MediaMarktu w warszawskim metrze
Prognozy dla rynku mediów na 2019 r. – raport firmy Kantar
Burger King sprzedaje Whoppery za centa osobom, które zamówią je w okolicy lokalu McDonald’s
Yves Rocher Polska wybiera Kamikaze do obsługi w social media
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
6.12.2018
Maciej Jerzak: z Booking.com do SalesTube
6.12.2018
Tomasz Klusek na czele działu SEO w MBridge – Marketing Experts
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
12.12.2018
Crowdsourcing – efektywna strategia marketingowa na rok 2019
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
11.12.2018
UX i optymalizacja – Aula Polska w Krakowie
14.12.2018 - 16.12.2018
PR Camp – 6. edycja projektu
21.03.2019
Social Media Show
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.