Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
EVENT MARKETING INFLUENCER MARKETING KAMPANIE SPOŁECZNE PUBLIC RELATIONS
„To się nosi nad Wisłą”. Case study warszawskiej akcji promującej odpowiedzialny wypoczynek nad rzeką
Jacek Kiziński
Warszawiacy prowadzący aktywny styl życia są wymagającymi odbiorcami, w dodatku zmęczonymi nadmiarem różnego rodzaju komunikatów. Uczyć ich, jak powinni zachowywać się nad Wisłą – tam dokąd przychodzą, żeby się zrelaksować? Nie było to łatwe zadanie. Tego lata podjęła się go agencja Horeca Group, działająca na zlecenie Dzielnicy Wisła m. st. Warszawy. Teraz podsumowuje zrealizowaną akcję.
ANALITYKA INTERNETOWA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Marketing automation. Jak przygotować się do wdrożenia platformy MA?
Ewelina Krajewska, Aleksandra Czapiewska neé Kijewska
Zatem jesteś zdecydowany! Integracja platformy marketing automation musi mieć miejsce w firmie. Zwłoka w tej kwestii działa na twoją niekorzyść – konkurencja nie śpi. Tu jednak zatrzymajmy się na chwilę. Wdrożenie wdrożeniem, ale właściwie od czego zacząć? Nie ma nic gorszego od pomysłu i chęci bez dobrze przemyślanej strategii. Jak taka zmiana w firmie powinna się odbyć, aby udało się uniknąć błędów, a ryzyko niepowodzenia było jak najmniejsze?
Espresso
Google, Facebook, Netflix – firmy, które stoją za odpływem czytelników z prasy, same się w niej reklamują
„Jak zbudować efektywny dział marketingu?” – odpowiedź w książce Piotra Golczyka
Katarzyna Zielińska w świątecznej odsłonie kampanii marki Kasia
Kärcher stworzył graffiti myjką ciśnieniową na zabytkowym moście
Influencerzy byli skłonni zapłacić 600 dol. za buty warte 20 dol. Eksperyment marki Payless
Samsung wyprzedził P&G w rankingu największych światowych reklamodawców według magazynu „Ad Age”
TVP wybrała firmę Kantar do zbadania pozycjonowania swoich kanałów na tle konkurencji
Gwiazdy przepraszają przyszłe pokolenia w kampanii „I CO2 dalej”
Google w aplikacji Arts & Culture zebrał dzieła Vermeera w jednym miejscu
12 grudnia zapraszamy na kreatywne popołudnie z EY Crowdsourcing oraz Questusem
Czy Polacy słuchają podcastów? Badanie Nielsena
Personalia
4.12.2018
Awanse w Tailor Made PR. Marta Lewowska nowym account directorem
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
12.12.2018
Crowdsourcing – efektywna strategia marketingowa na rok 2019
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
11.12.2018
UX i optymalizacja – Aula Polska w Krakowie
14.12.2018 - 16.12.2018
PR Camp – 6. edycja projektu
21.03.2019
Social Media Show
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail