Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Marketing automation. Jak przygotować się do wdrożenia platformy MA?
Ewelina Krajewska, Aleksandra Czapiewska neé Kijewska
Zatem jesteś zdecydowany! Integracja platformy marketing automation musi mieć miejsce w firmie. Zwłoka w tej kwestii działa na twoją niekorzyść – konkurencja nie śpi. Tu jednak zatrzymajmy się na chwilę. Wdrożenie wdrożeniem, ale właściwie od czego zacząć? Nie ma nic gorszego od pomysłu i chęci bez dobrze przemyślanej strategii. Jak taka zmiana w firmie powinna się odbyć, aby udało się uniknąć błędów, a ryzyko niepowodzenia było jak najmniejsze?
FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kategoria, marża, marka, czyli co zawdzięczamy Coca-Coli
Michał Kociankowski
Im więcej sukcesów odnoszą nasi rywale, tym mniej mamy wobec nich miłych uczuć. Czasem jednak niesłusznie. Niektóre ich sukcesy powinny wzbudzać… wdzięczność. I to wcale nie ze względu na rozwijanie cnót takich jak skromność czy pokora, ale z powodu trzeźwej kalkulacji.
Espresso
Influencerzy byli skłonni zapłacić 600 dol. za buty warte 20 dol. Eksperyment marki Payless
W 2019 r. rynek reklamowy w Polsce będzie rósł mimo niższego tempa rozwoju gospodarki. Prognozuje Zenith
„GIF me food” – kampania wizerunkowa marki PizzaPortal.pl
„Dajwór na święta” – krakowska ulica w kampanii świątecznej CH Bonarka
Wielcy malarze przewożą obrazy w kampanii Welti-Furrer
Burger King stworzył Whoppera dla psów
12 grudnia zapraszamy na kreatywne popołudnie z EY Crowdsourcing oraz Questusem
Samsung wyprzedził P&G w rankingu największych światowych reklamodawców według magazynu „Ad Age”
Bankier.pl wprowadza porównywarkę finansową i prezentuje brand hero
„Postaw zdro przed fit” – nietypowa kampania sieci klubów fitness
„Kobiety na mury” – akcja „Wysokich Obcasów”
Personalia
3.12.2018
Tomasz Danielewicz creative directorem w ASAP & ASAP Communication
3.12.2018
Zmiana na stanowisku prezesa zarządu spółki Robert Bosch w Polsce
Wydarzenia
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
12.12.2018
Crowdsourcing – efektywna strategia marketingowa na rok 2019
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
11.12.2018
UX i optymalizacja – Aula Polska w Krakowie
14.12.2018 - 16.12.2018
PR Camp – 6. edycja projektu
21.03.2019
Social Media Show
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail