Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kategoria, marża, marka, czyli co zawdzięczamy Coca-Coli
Michał Kociankowski
Im więcej sukcesów odnoszą nasi rywale, tym mniej mamy wobec nich miłych uczuć. Czasem jednak niesłusznie. Niektóre ich sukcesy powinny wzbudzać… wdzięczność. I to wcale nie ze względu na rozwijanie cnót takich jak skromność czy pokora, ale z powodu trzeźwej kalkulacji.
CONTENT MARKETING FELIETON MEDIA PUBLIC RELATIONS
Piłeczka jest po naszej stronie
Jacek Szlak
Ludzie potrafią być naiwni. Nie weryfikują informacji, łatwo ulegają emocjom, zamykają się w swoich bańkach informacyjnych. Owszem, jako marketerzy możemy to wykorzystać. Owszem, często tak robimy. Tylko zadajmy sobie pytanie, czy warto w imię osiągania krótkoterminowych celów poświęcać wartości, których nośnikami mają być marki.
Espresso
Wielcy malarze przewożą obrazy w kampanii Welti-Furrer
Serek Rolmlecz ma swój pomnik w Radomiu
Zlikwidowano dwie firmy, które wyłudziły od reklamodawców miliony dolarów
Play i Netflix rozpoczynają długoterminowe partnerstwo
Świąteczny spot Amazona z podkładem z filmu „Kapitan Ameryka”. Wpływ muzyki na odbiór reklamy
Kolejny globalny reklamodawca zmienia zasady współpracy z influencerami. Kellogg’s nie będzie już płacił za zasięg
W Łodzi powstała instalacja ceramiczna z płytek marki Paradyż
„Kobiety na mury” – akcja „Wysokich Obcasów”
Burger King stworzył Whoppera dla psów
Zima w 4F. Marka promuje narciarską kolekcję
Paznokcie we wzory z Ptasiego Mleczka. Semilac i E. Wedel nawiązują współpracę
Huawei pokazał, jak brzmi zorza polarna
Gemius wprowadza jednoźródłową analizę kampanii prowadzonych jednocześnie off- i online
PKN Orlen oficjalnym partnerem zespołu Formuły 1 Williams Martini Racing
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
28.11.2018
Filip Fiedorow dyrektorem marketingu w Żabce Polska
27.11.2018
Christine Fang globalnym dyrektorem finansowym sieci MediaCom
26.11.2018
Nowy przewodniczący zarządu PSSB
26.11.2018
Ewa Przyborowska awansuje na account directora agencji Kamikaze
21.11.2018
Agnieszka Gajzler dołącza do TVN Media
Wydarzenia
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
14.12.2018 - 16.12.2018
PR Camp – 6. edycja projektu
21.03.2019
Social Media Show
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
11.12.2018
UX i optymalizacja – Aula Polska w Krakowie
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.