Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY WIDEOMARKETING
Kiedy pierwszy takt chwyta za serce. Raport IAB na temat interaktywnej reklamy wideo
Radosław Sosnowski
Interaktywne reklamy wideo typu shoppable są skuteczne – pokazał opublikowany niedawno raport IAB „The Interactive Ad Effect: CTAs in Mobile Video Shoppable Ads”. Reklama wzbogacona o element interaktywny przyciąga wzrok odbiorcy dwa razy dłużej niż reklama tradycyjna. Dzięki temu bardziej angażuje, lepiej zapada w pamięć oraz poprawia wizerunek promującej się w ten sposób marki. Wyniki badania komentuje szef interaktywnej platformy wideo Tagmax, Radosław Sosnowski.
KAMPANIE REKLAMOWE MEDIA TRENDY
Reklamy na wymiar. Telewizja jeszcze nie umiera
Mateusz Lubczański
Ciasteczka, profilowanie i dobieranie reklam dla każdego indywidualnego użytkownika. Internetowy standard niedługo trafi do telewizji. Pogłoski o jej śmierci ponownie wydają się przesadzone.
Espresso
Płyta Dawida Podsiadły promowana muralem krzyżówką
Gwiazdy w kampanii Szlachetnej Paczki 2018
Ikea na Black Friday zachęca: odkryj kolekcję „Przyda się” w swoim domu
Smartfon zamiast aparatu fotograficznego? Badanie Kantar Millward Brown
Social Media Show już po raz szósty
Szkoła Orląt ogłasza konkurs na nowy system identyfikacji wizualnej
Coca-Cola usunęła wszystkie treści i repozycjonowała kanały social media
Volvo Trucks Polska dziękuje strażakom
Piekarnia Busze wykorzystuje w reklamach przestrzeń miejską
Już 3 grudnia 22. edycja Crash Mondays
Grupa CCC globalnym partnerem UNICEF
Personalia
26.11.2018
Nowy przewodniczący zarządu PSSB
26.11.2018
Ewa Przyborowska awansuje na account directora agencji Kamikaze
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
28.11.2018
IAB MIXX Awards & Conference
3.12.2018
Crash Mondays № 22: Social Media
11.12.2018
UX i optymalizacja – Aula Polska w Krakowie
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
29.11.2018
IV edycja Konferencji Laboratorium Odpowiedzialnego Biznesu
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
21.03.2019
Social Media Show
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail