Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE CUSTOMER EXPERIENCE OBSŁUGA KLIENTA
Czy Net Promoter Score ma sens? Wskaźnik marketingowy mający kilka widocznych zalet i jedną ukrytą wadę
Jakub Müller
NPS to jeden z najczęściej stosowanych wskaźników marketingowych w polskich firmach. Lubiany przez banki, ubezpieczycieli, telekomy za swoją prostotę, bywa też ostro krytykowany. Czy Net Promoter Score ma dzisiaj sens?
MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Mikromomenty, czyli tu i teraz
Jacek Hak
Ludzie stają się coraz bardziej niecierpliwi. Nie ma się czemu dziwić – świat przyspiesza. Giganci technologiczni robią wszystko, co w ich mocy, by ułatwić nam poruszanie się w tej rozpędzonej rzeczywistości, a de facto jeszcze podkręcają tempo. Wyzwaniem dla marek jest wychwycenie odpowiedniego mikromomentu i dotarcie do konsumenta z właściwym przekazem w chwili, kiedy on tego najbardziej potrzebuje. Coraz trudniej temu sprostać.
Espresso
Trumny, nadzy modele i dzieła kultury. Jubileuszowy kalendarz Lindnera
NIK sprawdził wydatki spółek z udziałem Skarbu Państwa na działalność sponsoringową, medialną i usługi doradcze
YouTube udostępnia nowe rozwiązanie reklamowe – Ad Pods
Polak na promocji: rozważny, nie romantyczny. Badanie Ibris
Blend PR – nowa agencja zintegrowanej komunikacji
Świąteczna reklama Burberry z gwiazdami i polskim akcentem
Lexus zaprezentował spot stworzony przez sztuczną inteligencję
Zdrowia, szczęścia i jeszcze raz pieniędzy, czyli czego życzą sobie pracownicy na święta. Badanie SW Research
Marka Paclan w Polsce obsługiwana przez Grupę Me & My Friends
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
21.11.2018
Agnieszka Gajzler dołącza do TVN Media
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
28.11.2018
IAB MIXX Awards & Conference
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
29.11.2018
IV edycja Konferencji Laboratorium Odpowiedzialnego Biznesu
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.