Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Big Mac: 50 lat – od przypadkowej kanapki do ikony popkultury
Jakub Müller
Po pięćdziesięciu latach Big Mac stał się częścią współczesnej popkultury. Zyskał właściwie samodzielną osobowość, a w tym roku można go nazwać bohaterem marki McDonald’s. Jego kariera jest dość typowa dla biznesu reklamowego: przypadkowy początek, a następnie wieloletnia promocja za pomocą narzędzi kreatywnych.
PUBLIC RELATIONS TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Od McDonald’s do Pepsi: 7 sposobów, jakimi globalne marki uciekają od niezdrowego wizerunku
Sonia Horonziak
Fast foody przypominające sklepy ze zdrową żywnością, włączanie mleka do oferty, napój promowany jako ekologiczny wytwór kultury niezależnej... Największe marki spożywcze prześcigają się w odchodzeniu od tzw. śmieciowego jedzenia.
Espresso
„Uprawiaj seks, ratuj życie”. Kampania marki Durex z udziałem Karoliny Gilon i Jakoba Kosela
Ewa Chodakowska motywuje na muralu marki Adidas Adipower
Polacy nie traktują znanej marki jako gwarancji jakości produktu – wynika z badania Kantar Millward Brown
Milka sponsorem polskiej reprezentacji skoczków narciarskich
Instagram walczy z fałszywymi aktywnościami w aplikacji
Szymon Majewski i Spider-Man w kampanii Plusa
Nowe oczekiwania klientów odmieniają rynek – pokazuje badanie firmy Ricoh
Danone Nutricia wybrała agencję Pathfinder 23 do obsługi e-commerce
Personalia
20.11.2018
Karol Żbikowski prezesem zarządu Platige Image
20.11.2018
Justyna Mądro marketing managerem w DevaGroup
20.11.2018
Selectivv z nowym dyrektorem odpowiedzialnym za rozwój na rynkach międzynarodowych
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
21.09.2018 - 23.11.2018
Event Talks
29.11.2018
IV edycja Konferencji Laboratorium Odpowiedzialnego Biznesu
19.11.2018 - 23.11.2018
Tour de e-commerce
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.