Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON MEDIA
Czy w dobie fake newsów dziennikarz może zwiększyć wartość prawdy?
Adriana Krawiec
Postprawda i lukratywna prawda, czyli fake newsy – czy do końca opanują przestrzeń medialną? Czy wciąż jeszcze możemy ufać informacjom? I jaka w tej sytuacji jest rola dziennikarza? Kilka przemyśleń na te niełatwe tematy po tegorocznym Festiwalu Conrada.
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY TRENDY
Uczniowie czarnoksiężników z Doliny Krzemowej
Jacek Szlak
Żyjemy w świecie narracji. Dobra opowieść nie musi być prawdziwa, żeby mogła być atrakcyjna. Spójrzmy choćby na to, jak media próbowały uporać się z tematami wygranej Donalda Trumpa oraz Brexitu. Na celowniku długo pozostawały rosyjskie farmy trolli, których zadaniem było szerzenie wątpliwości wśród wyborców i manipulowanie niezdecydowanymi w kierunku pożądanym przez mocodawców. A jakie były ich metody? Oprócz intensywnej i sprytnej szeptanki – właśnie rozsiewanie nieprawdziwych informacji.
Espresso
Świąteczna reklama marki John Lewis z Eltonem Johnem wirusowo obiega internet
Oświadczenie Mondelēz International w sprawie akcji Greenpeace z Oreo o smaku wylesiania
Greenpeace prezentuje Oreo o smaku wylesiania
Ponad 40% ruchu na stronach WWW linii lotniczych pochodzi od botów
Ruszyła świąteczna kampania Ikei
Kaufland w świątecznej kampanii jako oficjalny sklep św. Mikołaja
1/3 polskich marketerów nie wykorzystuje niestandardowych wskaźników KPI. Badanie firmy Xaxis
Zakazana reklama Iceland Foods zyskuje popularność w Internecie
Rusza projekt XpertsPM – Eksperci po południu
CEO Victoria’s Secret składa rezygnację po wypowiedzi szefa marketingu na łamach „Vogue’a”
Gwit, Stanek i Oczekując.pl w animowanych spotach o korzyściach z podróżowania PKP Intercity
Lotos razem z polskimi narciarzami przez kolejne cztery lata
Facebook pozwoli cofać wiadomości w Messengerze. Wprowadza w Polsce nową funkcję unsend
Artysta Mario Paniego i jego projekt „Wyobraź sobie miasto bez reklam”
Wydarzenia
21.09.2018 - 23.11.2018
Event Talks
20.11.2018
Internet ASAP Open i Fuck-up festival
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
19.11.2018 - 23.11.2018
Tour de e-commerce
29.11.2018
IV edycja Konferencji Laboratorium Odpowiedzialnego Biznesu
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail