Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING MOBILNY OBSŁUGA KLIENTA
Marketing automation. Sprzedaż online vs offline
Aleksandra Czapiewska neé Kijewska, Ewelina Krajewska
Z pewnością zastanawiałeś się, czy marketing automation odpowiada również potrzebom biznesu offline. Oczywiście, że tak. Rozwiązania MA mogą doskonale wspierać sprzedaż zarówno w internecie, jak i w sklepach stacjonarnych. Wszystko zależy od twojej kreatywności.
CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE HANDEL DETALICZNY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Być bardziej w realu czy w digitalu? Rosną rozterki wielkich detalistów
Sonia Horonziak
Sieci sklepów z odzieżą, obuwiem, ale też akcesoriami czy zabawkami zmniejszają liczbę placówek. Ten trend jest widoczny od ubiegłego roku. Kolejne znane witryny znikają z ulic i galerii handlowych, na razie zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Toys’R’Us, Gap czy Foot Locker to tylko niektóre z amerykańskich marek, które niebawem zamkną setki swoich sklepów.
Espresso
Greenpeace prezentuje Oreo o smaku wylesiania
1/3 polskich marketerów nie wykorzystuje niestandardowych wskaźników KPI. Badanie firmy Xaxis
IAB Mixx Awards & Conference 2018 wkrótce
Hiphopowy bit w październiku na YouTube. YouTube Ads Leaderboard
Facebook pozwoli cofać wiadomości w Messengerze. Wprowadza w Polsce nową funkcję unsend
Pierwszy miliard e-sportu. Sport elektroniczny wchodzi do finansowej ekstraklasy – pokazują badania Deloitte
Laureaci 19. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS
Centralny Port Komunikacyjny ma agencję PR
Personalia
15.11.2018
Nowy business development director CEE w RTB House
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
21.09.2018 - 23.11.2018
Event Talks
19.11.2018
Cannes Lions Imagination Day 2018
29.11.2018
IV edycja Konferencji Laboratorium Odpowiedzialnego Biznesu
19.11.2018 - 23.11.2018
Tour de e-commerce
20.11.2018
Internet ASAP Open i Fuck-up festival
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail