Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING BEZPOŚREDNI PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Jaką przewagę ma druk nad pikselami? Czy tradycyjna wysyłka bezpośrednia może znów pokazać swoją moc?
Grzegorz Trąbka
W grudniu 2012 roku ukazał się numer „Newsweeka”, który miał być ostatnim wydaniem papierowym. Miał być… bo po niecałych dwóch latach przerwy, w marcu 2014 roku na rynek wróciła papierowa wersja gazety. Prenumerata w wersji niecyfrowej to opcja premium, która kosztuje kilkakrotnie więcej od tej z 2012 roku. A czy z perspektywy reklamowej papier umarł? Jeśli nie, to jak go wykorzystać?
REKLAMA ZEWNĘTRZNA
Przemoc, którą widzą tylko dzieci – kampania społeczna wykorzystująca druk soczewkowy
redakcja
Co zrobić, by w jednej reklamie zmieścić dwa odrębne przekazy, z których jeden ma trafić do ofiary, ale nie powinien zostać odczytany przez jej kata? Hiszpanie świetnie poradzili sobie z tym zadaniem w kampanii przeciw przemocy wobec dzieci.
Espresso
„Miejsce kobiety jest w domu” – tym hasłem Netflix promował „House of Cards”
Polskie barwy narodowe na budynkach całego świata
Artysta Mario Paniego i jego projekt „Wyobraź sobie miasto bez reklam”
43% Polaków kupuje odzież przynajmniej raz w miesiącu. Badanie KPMG
G Pay promowane na outdoorze, w telewizji, kinach i Internecie
Algorytmy zastąpią reklamy? Tak prognozuje autor bestsellerów, Yuval Noah Harari. Branża reklamowa polemizuje
Coca-Cola w świątecznej kampanii zachęca: „Podaruj radość jak Mikołaj”
UKE nałożył 9,1 mln zł kary na Orange Polska za wysyłanie SMS-ów marketingowych bez zgody klientów
„Święta, święta… i po rachunkach!” – kampania platformy Mam
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
21.09.2018 - 23.11.2018
Event Talks
14.11.2018 - 15.11.2018
Golden Marketing Conference
19.11.2018
Cannes Lions Imagination Day 2018
29.11.2018
IV edycja Konferencji Laboratorium Odpowiedzialnego Biznesu
13.11.2018 - 15.11.2018
IX e-m@rketing & omnichannel strategies for pharma & medical
19.11.2018 - 23.11.2018
Tour de e-commerce
20.11.2018
Internet ASAP Open i Fuck-up festival
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.