Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
24.04.2013
Tradycyjny marketing się nie sprawdza. Douglas Holt proponuje branding kulturowy

Kłopoty takich marek jak Levi’s czy Cadillac były spowodowane przez czynniki kulturowe. Firmy nie potrafiły właściwie zdiagnozować swoich przypadłości. Jeśli w dłuższej perspektywie nie wpisuje się marki w żaden istotny dyskurs społeczny i nie odświeża jej wartości, w końcu może ona stracić jakiekolwiek kulturowe znaczenie.

Z Douglasem Holtem, autorem koncepcji brandingu kulturowego, rozmawia Tomasz Gregorczyk
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE EDUKACJA MARKETINGOWA TRENDY
Czy marketing wzmacnia podziały społeczne w Polsce?
Jakub Müller
Na tak postawione pytanie nie uzyskano jednoznacznej odpowiedzi podczas debaty w ramach tegorocznego Kongresu Badaczy. A była to bezsprzecznie jedna z najlepszych branżowych debat w tym roku. Dzięki temu, że prelegenci wywodzili się z różnych środowisk, nie tylko tych związanych z marketingiem, była potrzebna całej branży. Pokazała różnicę zdań, odmienne spojrzenia na komunikację, wreszcie obaliła kilka marketingowych mitów.
BADANIA MARKETINGOWE
Polskość – banalne hasło czy rynkowy game changer?
Konrad Siwiński, Maria Woźnicka
W ciągu ostatnich dni dyskusje o formie i możliwościach polskich piłkarzy zagościły w niejednym domu. Czy Lewandowski będzie królem strzelców? Czy Kapustka stanie się naszym nowym narodowym bohaterem? Takie chwile budują jedność i silne poczucie narodowej tożsamości. Badania TNS Polska wskazują, że polskość nie dotyczy jedynie sportu i symboli narodowych, lecz jest też silnym trendem konsumenckim.
MARKETING POLITYCZNY I MIEJSC STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Patrioci ruszają na zakupy
Kamil Kaszowski
Po wstąpieniu Polski do Unii Europejskiej mogło się wydawać, że odwoływanie się do wartości patriotycznych czy narodowych odejdzie do lamusa i zostanie zastąpione bardziej uniwersalistycznymi hasłami. Ostatnio jednak promowanie marek z nawiązaniem do patriotyzmu potencjalnych nabywców zdarza się coraz częściej.
TRENDY
Bawełniana Polska Walcząca
Mateusz Lubczański
Są na T-shirtach, bluzach i powoli przenoszą się na odzieżowe dodatki. Symbole patriotyczne wciąż zyskują na popularności w branży mody. Sprzedają się świetnie, ale czy się nie dewaluują?
Espresso
Zdjęcia rozbitych samochodów – tak Burger King zachęca do korzystania z dostaw
Branża farmaceutyczna reaguje na falę przeziębień. Raport IMM: wydatki reklamowe w wybranych branżach w październiku 2018
Reklama cyfrowa wciąż rośnie dwucyfrowo. IAB Polska/PwC AdEx
Patriotyzm konsumencki coraz silniejszy. W przyszłości obejmie nowe kategorie produktowe
USP Zdrowie rozpisuje przetarg mediowy
Kim są pożeracze mediów? Badanie Mindshare Polska
Ile zamierzamy wydać na nadchodzące święta Bożego Narodzenia? Barometr Providenta
Czy wybór szamponu może być deklaracją polityczną? Raport firmy Edelman
Kampania 4F z udziałem Kamila Stocha
Personalia
8.11.2018
Barbara Izowska-Jędrych awansowała w Turnerze
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
21.09.2018 - 23.11.2018
Event Talks
13.11.2018 - 15.11.2018
IX e-m@rketing & omnichannel strategies for pharma & medical
19.11.2018 - 23.11.2018
Tour de e-commerce
29.11.2018
IV edycja Konferencji Laboratorium Odpowiedzialnego Biznesu
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
9.11.2018
10. edycja semKRK
14.11.2018 - 15.11.2018
Golden Marketing Conference
19.11.2018
Cannes Lions Imagination Day 2018
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail