Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE
Emocje trudniejsze do zmierzenia, niż sądzono? Konsekwencje dla neuromarketingu i twórców aplikacji
Jakub Müller
Dotychczas psychologowie zakładali, że ciała ludzi, którzy siedzą obok siebie w pokoju i oglądają tę samą reklamę, reagują tak samo na pojawiające się emocje. Z nowych badań wynika, że ich ciała prawdopodobnie reagują nieco inaczej, choć emocje pozostają te same. Może to mieć konsekwencje dla neuromarketingu, twórców aplikacji i firm zajmujących się pomiarem emocji.
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Bądź wyrazisty, a nie wyróżnialny – albo zgiń. Część 2: jak w praktyce budować wyraziste zasoby marki?
Jakub Müller
Pierwsza część tego cyklu opisywała, dlaczego wyrazistość marki jest ważniejsza niż jej wyróżnialność. Za przykład posłużyła kampania McDonald’s nagrodzona w Cannes Lions. Druga część pokaże, jak w praktyce zbudować wyraziste zasoby marki i jakie są najczęstsze błędy.
Espresso
Czy wybór szamponu może być deklaracją polityczną? Raport firmy Edelman
„Zrób to z głową” – Peugeot promował Riftera w halloweenowej scenerii
Radio Zet z kampanią „Codziennie spełniamy Twoje marzenia”
Factory of Look – nowa agencja wsparcia kreatywnego
Ewa Chodakowska, Jessica Mercedes i Maffashion razem w kampanii Adidas Women
Współwłaściciel salonu fryzjerskiego Hairmate w ostatniej odsłonie kampanii T-Mobile dla firm
Bakoma rozstrzygnęła przetarg na obsługę marek w social media
Wydatki w polskim e-marketingu – raport WhitePress
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
21.09.2018 - 23.11.2018
Event Talks
13.11.2018 - 15.11.2018
IX e-m@rketing & omnichannel strategies for pharma & medical
19.11.2018 - 23.11.2018
Tour de e-commerce
29.11.2018
IV edycja Konferencji Laboratorium Odpowiedzialnego Biznesu
7.09.2023 - 8.09.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
9.11.2018
10. edycja semKRK
14.11.2018 - 15.11.2018
Golden Marketing Conference
19.11.2018
Cannes Lions Imagination Day 2018
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail