Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE KAMPANIE REKLAMOWE
Zintegrowanie kampanii to naprawdę taka trudność? Badania pokazują, że wciąż tak
Jakub Müller
Czy kampanie zintegrowane są potrzebne? Nikt w branży marketingowej w to nie wątpi. A jednak realizatorzy takich działań na całym świecie mają spore trudności. Aby bowiem tworzyć efektywne akcje w różnych kanałach i na różnych platformach, trzeba umieć korzystać z danych o konsumentach. Z tym zaś nadal jest problem. Podobnie jak z mierzeniem efektów kampanii.
BADANIA MARKETINGOWE TRENDY
Czy współczesny konsument to rzeczywiście nowy konsument?
Weronika Niżnik, Olga Wójcicka
Wiele mówiono już o społeczeństwie informacyjnym, o konsumencie 2.0 i 3.0. Co natomiast kryje się pod pojęciem nowy konsument? Kim taki konsument jest? Co go definiuje? A może warto trochę zmienić spojrzenie na dzisiejszego nabywcę produktów i usług?
Espresso
Cyber Marian i inni w kampanii „Movember Polska 2018”
„Wielki powrót” Szefa Internetów. OLX z miniserialem z udziałem Bohdana Łazuki i Michała Milowicza
„I udziec syty, i beza cała” – Samsung z kampanią piekarnika Dual Cook Flex
Empatia kluczem do efektywnej i satysfakcjonującej współpracy. Za tydzień Design Thinking Week 2018
Działania UOKiK w sprawie obligacji GetBack
Meaningful Brands: jakie są ulubione marki kosmetyczne Polaków?
13 złotych, 26 srebrnych oraz 16 brązowych statuetek – znamy zwycięzców Effie Awards 2018
„CO2 zmienia klimat” – problem zmian klimatycznych w kampanii outdoorowej
„Pod włos” – serial Wirtualnej Polski i marki Biotebal
IV edycja Konferencji Laboratorium Odpowiedzialnego Biznesu
Play z kampanią kierowaną do graczy i widzów e-sportu
„Polska państwem wyznaniowym?” – ruszyła kampania Fundacji Wolność od Religii
52 nominacje w Mixx Awards 2018
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
21.09.2018 - 23.11.2018
Event Talks
9.11.2018
10. edycja semKRK
14.11.2018 - 15.11.2018
Golden Marketing Conference
19.11.2018
Cannes Lions Imagination Day 2018
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
7.11.2018 - 8.11.2018
10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
13.11.2018 - 15.11.2018
IX e-m@rketing & omnichannel strategies for pharma & medical
19.11.2018 - 23.11.2018
Tour de e-commerce
29.11.2018
IV edycja Konferencji Laboratorium Odpowiedzialnego Biznesu
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.