Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE TRENDY
Czy współczesny konsument to rzeczywiście nowy konsument?
Weronika Niżnik, Olga Wójcicka
Wiele mówiono już o społeczeństwie informacyjnym, o konsumencie 2.0 i 3.0. Co natomiast kryje się pod pojęciem nowy konsument? Kim taki konsument jest? Co go definiuje? A może warto trochę zmienić spojrzenie na dzisiejszego nabywcę produktów i usług?
BADANIA MARKETINGOWE KAMPANIE REKLAMOWE
Zintegrowanie kampanii to naprawdę taka trudność? Badania pokazują, że wciąż tak
Jakub Müller
Czy kampanie zintegrowane są potrzebne? Nikt w branży marketingowej w to nie wątpi. A jednak realizatorzy takich działań na całym świecie mają spore trudności. Aby bowiem tworzyć efektywne akcje w różnych kanałach i na różnych platformach, trzeba umieć korzystać z danych o konsumentach. Z tym zaś nadal jest problem. Podobnie jak z mierzeniem efektów kampanii.
Espresso
Dolph Lundgren musztruje koparki Volvo CE
Ikea wyposażyła strefy relaksu na Targach Książki w Krakowie
Autorka bloga „Krystyno, nie denerwuj matki” z rodziną w kampanii marki Bambino
Murale reklamowe i reklamy w przestrzeni publicznej – raport Kantar Public dla Good Looking
„Work-life balance? Pomorskie!” – kampania promująca region
Roztańczona załoga Emirates promuje „lepsze latanie”
Miejska zieleń zamiast reklam w Warszawie
Snapchat sprzedaje więcej reklam, ale traci użytkowników
Kellogg’s wspiera młodzież LGBTQ specjalną edycją płatków
Selgros Cash & Carry wybrał dom mediowy
Personalia
26.10.2018
Zmarł Krzysztof Gmyrek – wieloletni wiceprezes Business Consulting, członek rady nadzorczej IAA i IGRZ
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
21.09.2018 - 23.11.2018
Event Talks
9.11.2018
10. edycja semKRK
14.11.2018 - 15.11.2018
Golden Marketing Conference
19.11.2018
Cannes Lions Imagination Day 2018
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
7.11.2018 - 8.11.2018
10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
13.11.2018 - 15.11.2018
IX e-m@rketing & omnichannel strategies for pharma & medical
19.11.2018 - 23.11.2018
Tour de e-commerce
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail