Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE KAMPANIE REKLAMOWE
Zintegrowanie kampanii to naprawdę taka trudność? Badania pokazują, że wciąż tak
Jakub Müller
Czy kampanie zintegrowane są potrzebne? Nikt w branży marketingowej w to nie wątpi. A jednak realizatorzy takich działań na całym świecie mają spore trudności. Aby bowiem tworzyć efektywne akcje w różnych kanałach i na różnych platformach, trzeba umieć korzystać z danych o konsumentach. Z tym zaś nadal jest problem. Podobnie jak z mierzeniem efektów kampanii.
E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Jak zwiększyć sprzedaż w porównywarce Ceneo.pl – praktyczne wskazówki
Piotr Świniarski
Ceneo to obecnie największa i najpopularniejsza porównywarka cen na polskim rynku. Serwis skupiający miliony potencjalnych klientów jest szansą dla sklepów internetowych, aby pozyskać nowych użytkowników i zwiększyć sprzedaż. Od czego więc zacząć? Jak licytować? Co jeszcze można zrobić, aby poprawić widoczność swoich produktów w porównywarce?
Espresso
Murale reklamowe i reklamy w przestrzeni publicznej – raport Kantar Public dla Good Looking
Reebok buduje wewnętrzny zespół do współpracy z influencerami
Miejska zieleń zamiast reklam w Warszawie
Generacja Z na zakupach w Internecie – raport Trusted Shops
Marka Wawel powierza Great Minds obsługę profilu na Instagramie
„Polski rynek e-sportu w pigułce” – raport SW Research
Brand manager na wagę złota. Badanie firmy HRK FMCG
Olga Bołądź, Wojciech Zieliński i Marek Siudym w kryminalnym serialu marki Ballantine’s
Uniqa Polska wybrała Cube Group
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
21.09.2018 - 23.11.2018
Event Talks
9.11.2018
10. edycja semKRK
14.11.2018 - 15.11.2018
Golden Marketing Conference
19.11.2018
Cannes Lions Imagination Day 2018
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
7.11.2018 - 8.11.2018
10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
13.11.2018 - 15.11.2018
IX e-m@rketing & omnichannel strategies for pharma & medical
19.11.2018 - 23.11.2018
Tour de e-commerce
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.