Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Visual search, czyli szukanie poprzez obraz. Co się w nim ostatnio zmienia?
Bartosz Nassalski
O visual search w ciągu kilku ostatnich miesięcy stało się nieco głośniej. Czy wyszukiwanie za pomocą obrazu faktycznie tak się popularyzuje? Do czego jest przydatne?
EVENT MARKETING EXPERIENTIAL MARKETING MARKETING BEZPOŚREDNI OBSŁUGA KLIENTA
10 faktów o wykorzystaniu nowoczesnych technik wizualnych w sprzedaży
Jacek Kisiała
Nie ma skuteczniejszego sposobu budowania relacji z klientem niż kontakt bezpośredni. Dziś jednak podczas spotkania niekoniecznie trzeba sięgać tylko po foldery czy zdjęcia. Można zaprosić potencjalnego klienta, aby założył specjalne okulary i doświadczył czegoś, co zapamięta i co będzie chciał powtarzać. Poniżej 10 faktów, które warto sobie uświadamiać, aby dobrze wykorzystywać możliwości nowoczesnych technik wizualnych w sprzedaży.
Espresso
Dawid Podsiadło sprzedawał płyty pod Pałacem Kultury
Jak brzmi czekolada? E. Wedel promuje linię premium dźwiękami procesu produkcji
Telewizyjna odsłona kampanii Avivy „Wiem, czym oddycham”
Wystartował konkurs na nagrodę publiczności w Złotych Spinaczach 2018
Pięć marketingowych trendów na Instagramie na 2019 r.
Netflix wyświetla inne treści promocyjne czarnoskórym widzom?
Znamy laureatów Golden Drum 2018. 180heartbeats + Jung v Matt najlepszą agencją niezależną
Bosch promuje odkurzacze bezprzewodowe Athlet
„W naturze nic nie ginie” – Tymbark promuje sok pomidorowy
Personalia
22.10.2018
Edyta Maciejewska social media & content directorem w agencji Gong
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
24.10.2018 - 26.10.2018
I Love Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail