Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
16.10.2018
Prosta opowieść o życiowych decyzjach

Powiedzmy sobie szczerze: komunikacja marketingowa jest elementem wspierającym sprzedaż. Z szefem sprzedaży śmiejemy się, że dobra reklama to taka, która nie przeszkadza. Obecnie weszliśmy w platformę, która będzie może mniej kreatywna, bardziej dosłowna, ale przez to bliska ludziom.

O kampaniach reklamowych PKO BP w ramach nowej platformy kreatywnej „Kluczowe decyzje” opowiada Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej PKO Banku Polskiego
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY TRENDY
W pogoni za graczem. Kim jest współczesny polski użytkownik gier komputerowych?
Marek Tobota
Pod koniec ubiegłego wieku specjaliści marketingu usilnie starali się zrozumieć, kim są internauci. Z czasem jednak upowszechnienie dostępu do sieci przyniosło zmianę w tym zakresie. Dziś już nikt nie postrzega użytkowników internetu jako jednorodnej grupy społecznej. Czy na końcu podobnej drogi obecnie znaleźli się gracze? I właściwie kim jest współczesny polski użytkownik gier komputerowych?
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Spotify i Netflix to nie muzyka i seriale. To najlepsze zbiory danych o konsumentach
Mateusz Lubczański
Spotify otrzymuje 600 GB informacji o słuchaczach dziennie. Netflix nieustannie obserwuje zachowania ponad 100 mln użytkowników. Nieświadomie tworzymy strategie rozwoju, kampanie i nowe marki, nawet gdy nic nie streamujemy.
Espresso
Pięć marketingowych trendów na Instagramie na 2019 r.
Grypowy escape room stanął w Warszawie
Ruszyły zgłoszenia do drugiej edycji konkursu JustBrief
Muzeum Narodowe w Gdańsku promuje „Sąd Ostateczny”
Komisja Etyki Reklamy podzielona w sprawie skargi na sponsorowany wpis influencerki na Instagramie
PiS w spocie wyborczym straszy imigrantami
Raczej Inaczej – nowa agencja kreatywna
„Perspektywy rozwoju branży rozrywki i mediów w Polsce 2018–2022” – raport PwC
Tramwaj antysmogowy jeździ na Śląsku
Rusza kolejna edycja Tour de E-commerce
Toyota C-HR w stylizacji Adidasa
Orange i Cyfrowy Polsat z najlepszymi raportami społecznymi według FOB
„Cześć, Patryk. To ja, Warszawa” – spot wyborczy PO
Personalia
19.10.2018
Agata Papis-Maniecka dyrektorem marketingu Kino Polska TV
19.10.2018
Karolina Borkowska-Bylicka rezygnuje z funkcji wiceprezesa ZFPR
19.10.2018
Zmiany w zarządzie P4. Odchodzą Cronberg, Dobrzyński i Niewęgłowski
Wydarzenia
21.09.2018 - 23.11.2018
Event Talks
25.10.2018 - 26.10.2018
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
7.11.2018 - 8.11.2018
10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
13.11.2018 - 15.11.2018
IX e-m@rketing & omnichannel strategies for pharma & medical
19.11.2018
Cannes Lions Imagination Day 2018
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
25.08.2022 - 26.08.2022
SEO – pakiet szkoleń
24.10.2018 - 26.10.2018
I Love Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
9.11.2018
10. edycja semKRK
19.11.2018 - 23.11.2018
Tour de e-commerce
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
8.08.2022 - 9.08.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail