Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY TRENDY
W pogoni za graczem. Kim jest współczesny polski użytkownik gier komputerowych?
Marek Tobota
Pod koniec ubiegłego wieku specjaliści marketingu usilnie starali się zrozumieć, kim są internauci. Z czasem jednak upowszechnienie dostępu do sieci przyniosło zmianę w tym zakresie. Dziś już nikt nie postrzega użytkowników internetu jako jednorodnej grupy społecznej. Czy na końcu podobnej drogi obecnie znaleźli się gracze? I właściwie kim jest współczesny polski użytkownik gier komputerowych?
BIBLIOTECZKA CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Pozyskiwanie właściwych kontaktów handlowych
Łukasz Kosuniak
LinkedIn to nie tylko narzędzie do dzielenia się wiedzą i chwalenia się osiągnięciami, lecz także bardzo skuteczna pomoc w analizie rynku i poszukiwaniu odpowiednich kontaktów. Spójrz na swój profil: jakie dane podajesz i jakimi informacjami się dzielisz, gdy publikujesz, lajkujesz czy komentujesz posty i wypowiedzi. Wszystkie te dane zbiera LinkedIn, a wiele z nich udostępnia do analizy i przygotowywania działań z zakresu social sellingu.
Espresso
PiS w spocie wyborczym straszy imigrantami
Ruszyły zgłoszenia do drugiej edycji konkursu JustBrief
„Perspektywy rozwoju branży rozrywki i mediów w Polsce 2018–2022” – raport PwC
OleOle uruchamia kanał technologiczny na YouTube
Muzeum Narodowe w Gdańsku promuje „Sąd Ostateczny”
Komisja Etyki Reklamy podzielona w sprawie skargi na sponsorowany wpis influencerki na Instagramie
Tramwaj antysmogowy jeździ na Śląsku
McDonald’s promuje ofertę 2 for U spotem nakręconym telefonem
Kampania reklamowa Muzeum Generała Ryszarda Kuklińskiego
Już za tydzień w Warszawie Kongres Badaczy
Personalia
18.10.2018
Cécile Kossoff szefową komunikacji, marketingu i marki oraz członkiem zespołu liderów grupy Mazars
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
24.10.2018 - 26.10.2018
I Love Marketing
7.11.2018 - 8.11.2018
10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
13.11.2018 - 15.11.2018
IX e-m@rketing & omnichannel strategies for pharma & medical
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
9.11.2018
10. edycja semKRK
19.11.2018
Cannes Lions Imagination Day 2018
20.05.2024 - 22.05.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail