Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
16.10.2018
Prosta opowieść o życiowych decyzjach

Powiedzmy sobie szczerze: komunikacja marketingowa jest elementem wspierającym sprzedaż. Z szefem sprzedaży śmiejemy się, że dobra reklama to taka, która nie przeszkadza. Obecnie weszliśmy w platformę, która będzie może mniej kreatywna, bardziej dosłowna, ale przez to bliska ludziom.

O kampaniach reklamowych PKO BP w ramach nowej platformy kreatywnej „Kluczowe decyzje” opowiada Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej PKO Banku Polskiego
Artykuły
BIBLIOTECZKA CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Pozyskiwanie właściwych kontaktów handlowych
Łukasz Kosuniak
LinkedIn to nie tylko narzędzie do dzielenia się wiedzą i chwalenia się osiągnięciami, lecz także bardzo skuteczna pomoc w analizie rynku i poszukiwaniu odpowiednich kontaktów. Spójrz na swój profil: jakie dane podajesz i jakimi informacjami się dzielisz, gdy publikujesz, lajkujesz czy komentujesz posty i wypowiedzi. Wszystkie te dane zbiera LinkedIn, a wiele z nich udostępnia do analizy i przygotowywania działań z zakresu social sellingu.
CUSTOMER EXPERIENCE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY OBSŁUGA KLIENTA
Jak zmieniła się ścieżka konsumencka w ciągu ostatniej dekady? Jak na to reagować?
Michał Szczepański
Jakie rozwiązania komunikacyjne najlepiej przysłużą się naszym produktom i usługom? Decyzje o ich wyborze często opieramy na dotychczasowym doświadczeniu, ono zaś wynika z projektów zrealizowanych w ciągu wielu lat. Tymczasem w ścieżce zakupowej w ostatnim dziesięcioleciu zaszły zmiany. Zaktualizujmy swoją percepcję konsumenta, zanim zaproponujemy mu coś nowego.
Espresso
Wiedźma, zaklęcia i Jacek Majchrowski. Małgorzata Wassermann publikuje spot wyborczy
Już za tydzień w Warszawie Kongres Badaczy
Polscy pisarze w kampanii reklamowej programu „Opowiem ci o zbrodni”
Astma, niedotlenienie narządów, choroby układu krążenia – przed tym ostrzegają kreacje OOH w Poznaniu. Teaser akcji
Bakoma poszerza zakres współpracy z UM
„Głodni pomagania” – kampania Polskiego Czerwonego Krzyża na temat niedożywienia
Znamy nominowanych do Golden Drum 2018
„Nie skreślaj życia tak prędko” – poszkodowani w wypadkach samochodowych mówią w kampanii o nadmiernej prędkości
Żabka wybrała agencję Spacecamp do obsługi social media
Personalia
17.10.2018
Magdalena Samek i Małgorzata Szymańczak awansują w strukturach Publicisu
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
19.11.2018
Cannes Lions Imagination Day 2018
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail