Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
16.10.2018
Prosta opowieść o życiowych decyzjach

Powiedzmy sobie szczerze: komunikacja marketingowa jest elementem wspierającym sprzedaż. Z szefem sprzedaży śmiejemy się, że dobra reklama to taka, która nie przeszkadza. Obecnie weszliśmy w platformę, która będzie może mniej kreatywna, bardziej dosłowna, ale przez to bliska ludziom.

O kampaniach reklamowych PKO BP w ramach nowej platformy kreatywnej „Kluczowe decyzje” opowiada Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej PKO Banku Polskiego
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Spotify i Netflix to nie muzyka i seriale. To najlepsze zbiory danych o konsumentach
Mateusz Lubczański
Spotify otrzymuje 600 GB informacji o słuchaczach dziennie. Netflix nieustannie obserwuje zachowania ponad 100 mln użytkowników. Nieświadomie tworzymy strategie rozwoju, kampanie i nowe marki, nawet gdy nic nie streamujemy.
BIBLIOTECZKA
Prawdziwe pieniądze robi się na zapleczu
Jacek Szlak
Chrisa Andersona chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Naczelny wpływowego magazynu „Wired”, który w 2004 roku spopularyzował koncepcję „długiego ogona”, objaśniającą zalety łatwego dostępu do niszowych produktów w Internecie. Ostatnio na rynku polskim ukazała się nakładem SIW Znak jego książka „Za darmo”. Autor przedstawia w niej przyczyny popularności idei „za darmo”, typowe modele, w jakich internauci mają dostęp do bezpłatnych usług, a także rozważa konsekwencje tego zjawiska dla gospodarki – nie tylko w Sieci.
Espresso
„Głodni pomagania” – kampania Polskiego Czerwonego Krzyża na temat niedożywienia
Powstała internetowa poradnia influencer marketingu
Amazon zrezygnował z modułu AI. Odkrył, że dyskryminuje on kobiety
Sarsa dołącza do „Team Huawei”
Nie czujemy się związani z naszymi domami. Wyniki badania Ikei
Marka Swarovski obsługiwana przez Fashion Agency Aliganza
Żel do piersi obwisłych, zezowatych i silikonowych w kampanii Fundacji Rak’n’Roll
Powstał Grant – model człowieka przystosowanego do pracy w branży reklamowej. To następca słynnego Grahama zdolnego przeżyć wypadek samochodowy
E.Wedel sprawdza, jak obcokrajowcy obgryzają Ptasie Mleczko
Izak, Nervarien i Old Spice prezentują „5 rzeczy, które może zrobić mężczyzna podczas przerwy”
Już w listopadzie 9. edycja konferencji o e-commerce w branży farmaceutycznej
Skylark Films – nowe studio kreacji i produkcji filmowej w strukturach Agory
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Oferty pracy

/

/

/

/
Wydarzenia
21.09.2018 - 23.11.2018
Event Talks
19.10.2018 - 1.06.2019
Digital Diploma in Professional Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
7.11.2018 - 8.11.2018
10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
13.11.2018 - 15.11.2018
IX e-m@rketing & omnichannel strategies for pharma & medical
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
12.10.2018 - 1.06.2019
Diploma in Professional Marketing
24.10.2018 - 26.10.2018
I Love Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
9.11.2018
10. edycja semKRK
19.11.2018
Cannes Lions Imagination Day 2018
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.