Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Spotify i Netflix to nie muzyka i seriale. To najlepsze zbiory danych o konsumentach
Mateusz Lubczański
Spotify otrzymuje 600 GB informacji o słuchaczach dziennie. Netflix nieustannie obserwuje zachowania ponad 100 mln użytkowników. Nieświadomie tworzymy strategie rozwoju, kampanie i nowe marki, nawet gdy nic nie streamujemy.
INFLUENCER MARKETING KAMPANIE REKLAMOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Reklamy Netflixa z polskimi influencerami. Czy to potrzebne?
Sonia Horonziak
Czy seriale ze znanego serwisu wideo na żądanie trzeba u nas w ogóle reklamować? Przecież są świetne, a ich oglądanie doskonale wpisało się w styl życia młodych konsumentów mediów. Cóż, nie tylko Netflixem świat modnych seriali stoi.
Espresso
Żel do piersi obwisłych, zezowatych i silikonowych w kampanii Fundacji Rak’n’Roll
Ponad 900 decyzji i 223 mln zł kar. UOKiK podsumowuje 2017 r.
„Chwyć i jedz” – kampania Bakallandu
„PZU. Jedna praca, dwa wymiary” – kampania employer brandingowa marki
ZFPR podnosi wymagania dla swoich członków
ING Bank Śląski wybrał Gong do obsługi w Internecie
Joanna Jędrzejczyk i Artur „Kornik” Sowiński jako „Pogromcy złośliwości” w kampanii Fundacji Cancer Fighters i CityFit
Myjąc ręce, możesz uszczęśliwiać innych – przekonuje Tork
Kropki czy dziury? Sery Serenada promują się w telewizji
Wykorzystywanie w reklamach brand heroes może przynieść długoterminowe wzrosty i oszczędności mediowe. Wyniki badania
Bank Millennium, Grupa Lotos i MediaCom Warszawa nowymi członkami IAA Polska
Farmona wybrała CreativeHarder Group
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
21.09.2018 - 23.11.2018
Event Talks
19.10.2018 - 1.06.2019
Digital Diploma in Professional Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
7.11.2018 - 8.11.2018
10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
19.11.2018
Cannes Lions Imagination Day 2018
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
12.10.2018 - 1.06.2019
Diploma in Professional Marketing
24.10.2018 - 26.10.2018
I Love Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
9.11.2018
10. edycja semKRK
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail