Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Analiza marketingowa – zasady, obszary zastosowania i dostępne narzędzia
Agnieszka Szklarczyk
O analizie marketingowej nie mówi się zwykle zbyt głośno ani zbyt szczegółowo. Nic dziwnego. Wypracowanie autorskich technik i know-how nie jest łatwym procesem. Zawsze można jednak przybliżyć podstawy zagadnienia. Jakie obszary powinna obejmować analiza marketingowa? Jakie narzędzia można w niej zastosować i jak ułatwić sobie jej sprawne przeprowadzenie? Jakie znaczenie dla skuteczności działań ma wypracowana tożsamość marki oraz spoglądanie na konkurencję?
MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Google skończył 20 lat. Jak pozornie lekkomyślne decyzje zbudowały jego reklamową potęgę
Jakub Müller
Dorosło całe pokolenie, które nie pamięta świata bez Google. Faksy, książki telefoniczne, yellow pages z adresami firm, mapy – wszystko to zastąpiła firma, która wyrosła z wyszukiwarki. Przez 20 lat zmieniła też rynek reklamy, ale robiła to na tyle stopniowo, że trudno było zauważyć jej rosnącą potęgę.
Espresso
Australijczycy protestowali przeciwko reklamie. Oświetlili ją smartfonami, by była niewidoczna
Uber Eats dostarczy nową powieść Harukiego Murakamiego
Getin Bank przekonuje, że warto oszczędzać systematycznie
Barbara Kurdej-Szatan i Mateusz Damięcki zamknięci w klatce w ramach akcji „Koniec epoki klatkowej”
Almi Decor rozstrzygnęło przetarg na działania online
Koniec Google+. Platforma zamyka się po tym jak ujawniono lukę w jej zabezpieczeniach
Carrefour Polska uruchamia Scan & Go w 28 nowych miastach
Polscy skoczkowie narciarscy dołączają do drużyny Renault
Marketing & Business Solutions – nominacje w nowej kategorii konkursu SAR Effie Awards
Personalia
9.10.2018
181010
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
21.09.2018 - 23.11.2018
Event Talks
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Marki Małopolska – Made in Małopolska
12.10.2018 - 1.06.2019
Diploma in Professional Marketing
24.10.2018 - 26.10.2018
I Love Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
XIX Kongres Badaczy „Impact factor – wiedza ma moc”
19.11.2018
Cannes Lions Imagination Day 2018
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
18.09.2023 - 20.09.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
8.10.2018 - 12.10.2018
Poranki z e-mail marketingiem
10.10.2018 - 11.10.2018
Kongres Best of Online Marketing
19.10.2018 - 1.06.2019
Digital Diploma in Professional Marketing
25.10.2018 - 26.10.2018
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
7.11.2018 - 8.11.2018
10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
7.12.2018
XVI edycja konkursu Złote Spinacze
7.09.2023 - 8.09.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail